استقلال به دنبال کاهش محرومیت مهرداد؛ محمدی به داربی می‌رسد؟ | آوای استقلال
1

استقلال به دنبال کاهش محرومیت مهرداد؛ محمدی به داربی می‌رسد؟

  • کد خبر : 41754
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
استقلال به دنبال کاهش محرومیت مهرداد؛ محمدی به داربی می‌رسد؟
مهرداد محمدی به دلیل مصاحبه آتشین خود در پایان فصل گذشته از سوی کمیته انضباطی محروم شد و حالا آبی‌ها در تلاش هستند تا این محرومیت را کاهش دهند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در لیگ بیست‌وسوم نایب‌قهرمان شد و این پرسپولیس بود که با اوسمار ویرای برزیلی جام را بالای سر برد. در دوره‌های اخیر لیگ برتر، همیشه صحبت در مورد مسائل داوری داغ بوده و لیگ بیست‌وسوم هم از این قاعده مستثنی نبود. استقلال در هفته آخر لیگ برتر برابر پیکان قرار گرفت و با درخشش مهرداد محمدی به پیروزی رسید اما این دیدار یک حاشیه عجیب داشت که آبی‌ها را به دردسر انداخت.

مهرداد به سیم آخر زد
مهرداد محمدی در لیگ بیست‌وسوم عملکرد قابل‌قبولی داشت و تیم نکونام در فاز تهاجمی با او زهردار بود. مهرداد در هفته آخر لیگ برتر هم به درخشش خود ادامه داد و توانست عنوان برترین گلزن استقلال در فصل اخیر را به‌دست آورد اما بعد از پایان مسابقه، در حضور خبرنگاران و دوربین‌ها نتوانست خشم خود را کنترل کند.

محمدی شنیده بود پرسپولیس با گل مشکوک گیورگی گولسیانی برابر مس رفسنجان به پیروزی رسیده است و این موضوع سبب شد ستاره استقلال حرف‌هایی جنجالی را بزند که برای او گران تمام شود. کمیته انضباطی پس از اظهارات جنجالی مهرداد محمدی خیلی زود وارد صحنه شد و این بازیکن را ۶ جلسه از همراهی استقلال محروم کرد!

اعتراض به رای
استقلالی‌ها پس از صدور رای کمیته انضباطی به این حکم در کمیته استیناف اعتراض کردند اما خبری از کاهش محرومیت نبود. کمیته استیناف محرومیت ۶ جلسه‌ای مهرداد محمدی را تایید کرد تا طبق قرعه‌کشی لیگ بیست‌وچهارم، مهرداد در ۶ بازی ابتدایی فصل جدید از جمله مسابقه داربی در هفته ششم محروم باشد. مهدی دادرس رییس کمیته استیناف هم در مورد محرومیت مهرداد محمدی گفت: «ما طبق قانون محرومیت‌ها را کم و زیاد می‌کنیم؛ در مورد مهرداد محمدی، به‌دلیل اظهارات ایشان همه در کمیته استیناف بر این عقیده بودیم که نباید کاهشی در کار باشد. او حرف‌های گل و بلبل که نزده است».

اعاده دادرسی
طبق قانون، استقلالی‌ها می‌توانند در مورد رای کمیته استیناف اعاده دادرسی کنند تا این موضوع بار دیگر بررسی شود. تیم وکلای استقلال امید دارند با این اعاده دادرسی، محرومیت مهرداد محمدی یک یا دو هفته کاهش پیدا کند تا این بازیکن در داربی حساس پایتخت غایب نباشد. حضور مهرداد محمدی در داربی قطعا می‌تواند خبر خوبی برای جواد نکونام باشد و باید دید آیا کمیته استیناف از موضع قبلی خود کوتاه می‌آید یا محرومیت ستاره آبی‌ها به قوت قبل باقی می‌ماند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41754

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها