از محرومیت محمدی تا مصدومیت جلالی؛ اوضاع قمر در عقرب ترکیب آبی‌ها | آوای استقلال
4

از محرومیت محمدی تا مصدومیت جلالی؛ اوضاع قمر در عقرب ترکیب آبی‌ها

  • کد خبر : 41611
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
از محرومیت محمدی تا مصدومیت جلالی؛ اوضاع قمر در عقرب ترکیب آبی‌ها
مصدومیت و ناآمادگی ابوالفضل جلالی در کنار محرومیت مهرداد محمدی برای کادرفنی استقلال چالش‌آفرین شده است.

به گزارش آوای استقلال، آبی‌پوشان پایتخت بعد از گذراندن اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه، حالا به تهران بازگشته‌اند و در حال سپری‌کردن آخرین دوره آماده‌سازی‌شان پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر هستند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، آبی‌ها جمعه هفته آینده باید در قزوین به مصاف شمس‌آذر بروند و اولین بازی خود در لیگ بیست‌وچهارم را برابر تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته و تیم بحران‌زده برای حضور در فصل جدید لیگ برتر برگزار کنند.

جواد نکونام با توجه به تغییر و تحولات گسترده انجام شده در فهرست تیمش، درصدد آن است تا آماده‌ترین بازیکنان را برای چینش ترکیب موردعلاقه خود انتخاب کند. در شرایطی گفته می‌شود نکونام به دنبال تغییر رویکرد و استفاده از آرایش ۴دفاعه در فصل جدید است که سرمربی آبی‌پوشان پایتخت برای این تغییر آرایش، همچنان فهرست تیمش را تکمیل‌شده نمی‌بیند و چشم‌انتظار سفر گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ به تهران است تا با خیالی آسوده و دستی بازتر به سراغ انتخاب ترکیب اولیه تیمش برود.

برترین گلزن آبی‌ها در لیگ ۲۳، بزرگ‌ترین غایب هفته اول استقلال
استقلالی‌ها در شرایطی باید گام نخست در فصل جدید را با انجام مسابقه برابر شمس‌آذر در قزوین بردارند که یکی از چالش‌های نکونام برای این مسابقه، بازیکنان محروم و یا مصدوم و ناآماده است. مهرداد محمدی با حکم کمیته انضباطی ۶ جلسه محروم شده و این مسئله بدان معناست که در آغاز فصل جدید لیگ برتر، ستاره شماره ۷ آبی‌ها که فصل گذشته برترین گلزن این تیم بود، نمی‌تواند همراه شاگردان جواد نکونام باشد و سرمربی استقلال باید به سراغ انتخاب جانشین او برود.

کاکوتا هنوز به تهران سفر نکرده و این مسئله بدان معناست که احتمالاً با توجه به فرآیند اداری پیچیده پیش‌روی وینگر کنگویی، او برای دیدار برابر شمس‌آذر نمی‌تواند در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار گیرد. با توجه به رویکرد نکونام برای استفاده از ۳ وینگر در ترکیب تیمش، احتمالاً سرمربی آبی‌ها به سراغ استفاده از بازیکنانی نظیر جلال‌الدین ماشاریپوف، محمدحسین اسلامی و علیرضا کوشکی خواهد رفت و در غیاب محمدیِ باتجربه، این ۳ بازیکن باتجربه در نقش ۳ عنصر هجومی خط هافبک استقلال در ترکیب آبی‌ها قرار می‌گیرند.

برترین پاسور آبی‌ها هم مصدوم است!
مهرداد محمدی احتمالاً تنها غایب استقلال برای دیدار هفته نخست نخواهد بود و در شرایطی‌که گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ (در صورت نهایی‌شدن قراردادشان) هم احتمالاً شانس حضور در فهرست آبی‌ها برای هفته اول را به‌دست نمی‌آورند، به نظر می‌رسد که آبی‌ها یک غایب دیگر هم در جدال با حریف قزوینی دارند؛ ابوالفضل جلالی که فصل گذشته عملکردی خیره‌کننده در ترکیب استقلال داشت و توانست در قامت برترین گل‌ساز فصل (مشترک با ریکاردو آلوز) کارش را به پایان برساند.

جلالی در روزهای اخیر نتوانسته در تمرینات گروهی استقلال حضور پیدا کند و برحسب مصدومیت به‌وجود آمده، به صورت اختصاصی تمرینات خود را پیش برده است. گفته می‌شود با توجه به وضعیت آمادگی مدافع چپ‌پای استقلال، احتمالاً جواد نکونام روی حضور او در ترکیب اولیه تیمش برای جدال با شمس‌آذر ریسک نخواهد کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در هفته نخست میلاد زکی‌پور در نقش مدافع چپ در ترکیب آبی‌ها به میدان می‌رود و از خرید تابستانی استقلال به جای برترین پاسور فصل گذشته استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41611

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها