تقلای رسمی استقلالی‌ها برای کوچ به مشهد؛ مجوزی که احتمالاً صادر نمی‌شود! | آوای استقلال
1

تقلای رسمی استقلالی‌ها برای کوچ به مشهد؛ مجوزی که احتمالاً صادر نمی‌شود!

  • کد خبر : 41533
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
تقلای رسمی استقلالی‌ها برای کوچ به مشهد؛ مجوزی که احتمالاً صادر نمی‌شود!
مسئولان باشگاه استقلال رسماً رایزنی‌های خود را برای انتقال مسابقات خانگی خود به مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) آغاز کرده‌اند.

به گزارش آوای استقلال، بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی قرار است از بیست‌وپنجم مردادماه آغاز شود که اکثریت ورزشگاه‌های میزبان مسابقات هنوز به شرایط ایده‌آل برای انجام مسابقات لیگ برتری نرسیده‌اند. جالب آنکه بحرانی‌ترین وضعیت را ورزشگاه‌های تهران دارند؛ به‌طوری‌که عملیات عمرانی در ورزشگاه آزادی تهران در جریان است و ورزشگاه تختی هم مشکلاتی از جمله کیفیت بد چمن و فراهم نبودن گیت‌های ورودی دارد.

ورزشگاه‌های شهدای شهر قدس و پاس قوامین هم هر کدام مشکلات مختص به خود را دارند و همین مسئله باعث شده تا استقلال و پرسپولیس برای برگزاری مسابقات خانگی خود در فصل جدید سرگردان شوند. در حالی قرار است ۳ هفته از رقابت‌های لیگ برتر پیش از شروع فیفادی ماه سپتامبر برگزار شود که پرسپولیس در ۲ مسابقه و استقلال در یک دیدار میزبان رقبای‌شان خواهند بود. با توجه به مشکلات ورزشگاه‌های آزادی و تختی، مسئولان سازمان لیگ رسماً به مدیران دو باشگاه پرطرفدار پایتخت اعلام کرده‌اند که ورزشگاه جدید مدنظر خود را معرفی کنند.

استقلالی‌ها پیش از آنکه رسماً اعلام شود ورزشگاه تختی مهیای میزبانی از مسابقات لیگ برتر نیست، با توجه به وضعیت چمن این ورزشگاه، مطابق با خواسته جواد نکونام به دنبال انتقال مسابقات خود به ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) مشهد بودند. در آن مقطع، رایزنی‌های رسمی از سوی آبی‌ها انجام نشد اما بعد از آنکه رسماً اعلام شد ورزشگاه تختی شرایط مناسبی ندارد، حالا پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مسئولان باشگاه استقلال رایزنی‌های خود برای انتقال مسابقات خانگی‌شان به مشهد را انجام داده‌اند.

رایزنی رسمی آبی‌ها با عالی‌ترین مقام ورزشی خراسان رضوی!
نماینده باشگاه استقلال روز گذشته رایزنی‌هایی با مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی داشت و گفته می‌شود در این رایزنی، درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری مسابقات خانگی خود در مشهد به سمع‌ونظر عالی‌ترین مقام ورزشی استان خراسان رضوی رسیده است. گفته می‌شود در شرایطی آبی‌ها خواهان برگزاری مسابقات خانگی خود در مشهد هستند که در این زمینه باید شورای تامین استان خراسان رضوی تصمیم‌گیری کند و اداره ورزش‌وجوانان به تنهایی در این زمینه مجاز به تصمیم‌گیری نیست!

چراغ سبز مسئولان ورزشگاه به حضور سرخابی‌ها
مدیران آستان قدس رضوی که مالکیت ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را در اختیار دارند، رسماً اعلام کرده‌اند که مشکلی برای میزبانی از دو تیم پرطرفدار پایتخت ندارند. براساس آخرین خبرها، وضعیت چمن ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد هم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و جالب اآنکه مدیران آستان قدس مدعی هستند که آن‌ها ممانعتی برای ورود تماشاگر زن ندارند و زیرساخت‌ها برای حضور زنان در ورزشگاه مدرن مشهد هم فراهم است؛ هر چند که این موضوع منوط به مجوز شورای تامین استان است.

در انتظار تصمیم نهایی شورای تامین
آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی خواهان برگزاری مسابقات خانگی خود در مشهد (تا هنگام آماده‌شدن ورزشگاه آزادی تهران) هستند که طبق تقویم، تنها دیدار خانگی مشخص‌شده آبی‌ها روز دوم شهریورماه مقابل ملوان بندرانزلی خواهد بود. نکته مهم آنکه در دهه اول شهریورماه، ایام پیک سفر به مشهد است و با توجه به موقعیت مکانی ورزشگاه امام رضا (ع)، گفته می‌شود احتمالاً شورای تامین مجوز برگزاری مسابقه استقلال در ورزشگاه مدرن مشهد را نخواهد داد. ضمن آنکه در زمینه حضور زنان در ورزشگاه هم پیشتر مخالفت شورای تامین اعلام شده بود و بعید به نظر می‌رسد این رویکرد تغییر کرده باشد تا عملاً آبی‌ها از حداقل شانس برای انتقال بازی‌های خود به مشهد برخوردار باشند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41533

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها