بلاتکلیف مثل ستاره عراقی استقلال؛ مس منتظر «محمد» نمی‌ماند! | آوای استقلال
1

بلاتکلیف مثل ستاره عراقی استقلال؛ مس منتظر «محمد» نمی‌ماند!

  • کد خبر : 41446
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
بلاتکلیف مثل ستاره عراقی استقلال؛ مس منتظر «محمد» نمی‌ماند!
جواد نکونام همچنان مخالف همکاری با منتظر محمد است و رایزنی‌ها برای فروش این ستاره عراقی بی‌ثمر بوده است.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فصل گذشته روزهای جنجالی و پرماجرایی را گذراند و بدون‌شک آنچه روند فعالیت آبی‌ها در بازار تابستانه را جنجالی کرد، اختلافات علی خطیر و جواد نکونام بود. در آن مقطع، آبی‌ها با منتظر محمد، ستاره آینده‌دار فوتبال عراق که در نقش کاپیتان تیم امید این کشور هم فعالیت دارد، به توافق رسیدند اما نکونام مدعی شد که خطیر بدون اطلاع او این وینگر عراقی را جذب کرده و نسبت به حضور منتظر محمد در فهرست تیمش اعلام بی‌نیازی کرد!

مدیران وقت باشگاه استقلال با توجه به قرارداد منعقد شده که به شکل ریالی بود، تصمیم به فروش قرضی منتظر محمد گرفتند و سرانجام این ستاره عراقی با چراغ سبز مسی‌ها راهی رفسنجان شد. هر چند که در دوره سرمربیگری ساکت الهامی، منتظر محمد جایگاه ثابتی در ترکیب نارنجی‌پوشان نداشت اما با روی کار آمدن محرم نویدکیا، شرایط به سود ستاره عراقی تغییر کرد و او در فصل گذشته موفق شد ۵ گل برای تیمش در لیگ برتر و جام حذفی بزند و یک‌بار هم در نقش گل‌ساز در ترکیب نارنجی‌پوشان درخشید و نقش پررنگی در مسیر فینالیست‌شدن مس در جام حذفی داشت.

منتظر درخشید، تصمیم نکونام تغییری نکرد!
هواداران آبی‌‌پوش تصور می‌کردند با توجه به درخشش منتظر محمد در مس رفسنجان و البته تغییر و تحولات مدیریتی رخ‌داده در باشگاه استقلال، مسیر برای بازگشت ستاره عراقی به جمع آبی‌پوشان هموار شده باشد. با این وجود گفته می‌شود که همچنان جواد نکونام چراغ سبزی برای حضور منتظر محمد در استقلال نشان نداده و با توجه به تراکم فهرست بازیکنان خارجی استقلال، محمد در جمع بازیکنان خروجی آبی‌ها قرار گرفته و ستاره ۲۳ ساله جایی در تفکرات سرمربی آبی‌پوشان پایتخت ندارد.

درخواست ۲۰ میلیاردی استقلالی‌ها و منصرف‌شدن نارنجی‌پوشان
باشگاه مس رفسنجان با توجه به درخواست محرم نویدکیا، درصدد آن بود تا بتواند قرارداد همکاری با منتظر محمد را دائمی کند. در این مسیر، نارنجی‌پوشان درخواست رسمی خود را برای باشگاه استقلال ارسال کردند و مدیران این باشگاه هم با توجه به عدم تمایل نکونام به استفاده از منتظر محمد، به دنبال درآمدزایی از فروش او بودند و رقم ۲۰ میلیارد تومان را برای صدور رضایت‌نامه محمد اعلام کردند که رقم درخواست آبی‌ها با موافقت مسئولان باشگاه مس همراه نشد تا فرآیند دائمی‌شدن قرارداد منتظر محمد با مس رفسنجان به بن‌بست برسد!

تلاش نافرجام آبی‌ها برای فروش منتظر
استقلال باید کمتر از ۲ هفته دیگر اولین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر را برگزار کند و مدیران باشگاه آبی‌پوش درصدد آن هستند تا بتوانند ستاره عراقی تیم‌شان را به فروش برسانند. با وجود تلاش‌های انجام شده فعلاً مبلغ درخواستی مدیران باشگاه استقلال مورد تایید هیچ‌کدام از باشگاه‌های لیگ برتری خواهان منتظر محمد قرار نگرفته و همین مسئله باعث شده تا آینده ستاره عراقی در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد و مشخص نیست آیا آبی‌ها سرانجام موفق به درآمدزایی از محل فروش منتظر محمد خواهند شد یا جدایی توافقی در انتظار این ستاره آینده‌دار عراقی است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41446

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها