پاشازاده: بازیکنان جدید استقلال باید ثابت شوند | آوای استقلال
2

پاشازاده: بازیکنان جدید استقلال باید ثابت شوند

  • کد خبر : 41413
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
پاشازاده: بازیکنان جدید استقلال باید ثابت شوند
مهدی پاشازاده معتقد است حضور پرتعداد ستاره‌ها در یک تیم نمی‌تواند نتیجه‌گیری آن تیم را تضمین کند.

به گزارش آوای استقلال، مهدی پاشازاده، بازیکن سابق استقلال و تیم ملی، امروز در حاشیه دیدار خیریه پیشکسوتان ۹۸ و ستارگان فوتبال در ورزشگاه شهید کشوری در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امیدوارم که از این بازی‌ها زیاد انجام شود. هم هم‌دوره‌ای‌هایمان را می‌بینیم و خوشحال می‌شویم و هم امیدواریم با این بازی خیریه کمکی انجام شود و مشکلات دوستان حل شود.

او در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط استقلال عنوان کرد: خیلی خبر ندارم و هر روز هم یک خبر می‌آید. هنوز نمی‌شود صحبت آخر را انجام داد. باید ببینیم که تا آخرین روزهای نقل و انتقالات چه بازیکنانی قرارداد می‌بندند. یک سری از بازیکنان پارسال را بستند که چاره‌ای هم جز این نبود، ولی امیدوارم که تقویت کنند و دل هواداران هم گرم شود.

پاشازاده درباره رامین رضائیان و سایر بازیکنانی که تاکنون جذب شده‌اند، گفت: همه بازیکنان قابل احترام هستند و باید ثابت شوند. به جز رامین که در پرسپولیس و تیم‌های دیگر هم همیشه در اوج و خوب بوده است، باید دید دیدگاه باشگاه و سرمربی چیست و از لحاظ حواشی چه اتفاقاتی می‌تواند رخ بدهد. بازیکنانی بودند که در تیم‌هایشان بهترین بازیکنان لیگ بودند اما در پرسپولیس و استقلال نتیجه نگرفته‌اند‌.

او تاکید کرد: همه چیز بستگی به روند بازی‌ها دارد. می‌توانی ستاره‌های زیادی داشته باشی و نتیجه نگیری، مثال نمی‌زنم اما همین پارسال هم چنین اتفاقی افتاد. گاهی اوقات هم می‌توانی با تیمی کمی پایین‌تر، عملکرد بهتری داشته باشی.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41413

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها