استقلال در اردوی ترکیه چه اهدافی را دنبال می‌کند؟ | آوای استقلال
4
به دور از حواشی و فقط تمرکز به تغییرات فنی

استقلال در اردوی ترکیه چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

  • کد خبر : 41312
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
استقلال در اردوی ترکیه چه اهدافی را دنبال می‌کند؟
جواد نکونام و شاگردانش یک هدف مهم را در اردوی ترکیه باید دنبال کنند و بدون توجه به حواشی که در زمان حضور در تهران ایجاد شد روزهای سخت و پرتلاشی را پشت سر بگذارند تا در هفته های ابتدایی حداکثر امتیازات را کسب کنند.

به گزارش آوای استقلال، با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی لیگ استقلال بازی‌های سختی دارد و کسب امتیاز در هفته‌های نخست می‌تواند سرنوشت فصل را مشخص کند باید از همان اولین مسابقه با هماهنگی و آمادگی کامل به میدان بروند.
این برای اولین بار بعد از چند فصل است که استقلال نسبت به رقیب دیرینه تمرینات را زودتر شروع کرده و به اردو رفته است و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کند و حداقل از لحاظ بدنی، ریکاوری و تاکتیکی از حریف خود سبقت بگیرد!
چیزی که مشخص است استقلال در فصل جدید تغییر سیستم خواهد داشت و برای رسیدن به ایده‌آل ترین حالت ممکن نیاز به برگزاری بازی‌های دوستانه، مرور چندباره تغییرات تاکتیکی و هماهنگی نفرات جدید است که نکونام و دستیارانش باید تیزبینانه و با زکاوت خاصی بازیکنان را آماده حضور در مسابقات کنند.
حضور بازیکنانی مانند رامین رضاییان و ماشاریپوف در فصل آینده می‌تواند نقش محوری را در تیم ایجاد کند و شناخت دیگر بازیکنان نسبت به این دو بازیکن و البته این دو بازیکن نسبت به تیم، میتواند استقلال را در سطح بالاتری از بازی هجومی قرار دهد و مراقبت کادرفنی از این دو بازیکن باید در دستور کار قرار بگیرد.
تیم رسانه‌ای باشگاه هم باید به برخلاف روزهای اخیر با درایت خاصی فضای آرامی را برای تیم در این اردو فراهم کند و دردسر خودساخته ایجاد نکنند و حواشی جدیدی را وارد باشگاه نکنند.
این دستور عملی است که قطعا خود نکونام بهتر می‌داند که پیش فصل خوب می‌تواند فصلی که آینده شغلی او را تحت تاثیرقرار می‌دهد باید با جدیت زیادی دنبال کند و آماده لیگ بیست و چهارم شود، لیگی که فقط باید استقلال باشد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41312

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها