وضعیت عجیب نماینده استقلال در بزرگترین رویداد ورزشی! | آوای استقلال
1
اختصاصی

وضعیت عجیب نماینده استقلال در بزرگترین رویداد ورزشی!

  • کد خبر : 41163
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
وضعیت عجیب نماینده استقلال در بزرگترین رویداد ورزشی!
منتظر محمد بازیکن جوان استقلال که فصل گذشته به این تیم پیوست اما فرصت بازی برای استقلال را پیدا نکرد به عنوان تنها بازیکن آبی‌ها در المپیک پاریس حضور دارد و این رویداد بزرگ به شکلی است که زندگی هر ورزشکاری را تحت تاثیر قرار خواهد داد!

به گزارش آوای استقلال، با توجه به اینکه منتظر به عنوان کاپیتان تیم ملی عراق در المپیک پاریس به میدان می‌رود و احتمال درخشش این بازیکن در این رویداد بزرگ وجود دارد خط قرمز کشیدن روی نام این بازیکن اشتباهی باورنکردنی است که مسئولان و در راس آن کادرفنی استقلال انجام خواهد داد!
درخشش در المپیک می‌تواند پیشنهادات زیادی برای این بازیکن به همراه داشته باشد و یا حتی قیمت این ستاره را به شکل قابل توجه‌ای افزایش دهد، همچنین احتمال درخشش این بازیکن و بازگشت با کوله‌باری از تجربه و انگیزه وجود دارد که می‌تواند از محمد برای استقلال یک ستاره آینده دار و ارزشمند بسازد که با توجه به شرایط باشگاه استقلال وضعیت او با تیم نامشخص است!
استقلالی‌ها باید نسبت به این بازیکن هوشمندانه رفتار کنند و جای پشیمانی و افسوس خوردن باقی نگذارند، ستاره‌ای که در سن پایین مراتب حضور در تیم ملی و المپیک را پشت سرگذاشته است آینده درخشانی دارد و می‌تواند به عنوان یک سرمایه بزرگ برای استقلال در سال‌های آینده و حتی همین امسال به او نگاه کرد اما تحلیل سطحی و تصمیم سطحی‌تر کادرفنی استقلال نسبت به این بازیکن نگران کننده است.
تیم ملی عراق سوم مرداد ۱۴۰۳ در اولین بازی فوتبال المپیک پاریس مقابل اوکراین به میدان خواهد رفت و منتظر ستاره‌این تیم خواهد بود، استقلالی‌ها با دقت زیادی عملکرد این بازیکن را زیر نظر گرفتند و از کادرفنی هم می‌خواهند که با درایت بیشتری نسبت به این بازیکن رفتار کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41163

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها