زخم کاری هلدینگ و منفعت طلبان بر پیکر استقلال | آوای استقلال
2
استقلال دستگاه بازیافت نیست، شأن باشگاه را حفظ کنید

زخم کاری هلدینگ و منفعت طلبان بر پیکر استقلال

  • کد خبر : 40830
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
زخم کاری هلدینگ و منفعت طلبان بر پیکر استقلال
متاسفانه شأن استقلال را در حد خودشان پایین آورده اند! چه کسانی؟ همان ها که بازیکن بزرگ جذب نمی کنند، همان ها که بازیکنان تمام شده یا سطح متوسط رو به پایین را می خواهند، همان ها که به جای منافع باشگاه، منفعت خودشان را در نظر می گیرند، همان ها که هواداران را حساب نمی کنند و هر چه می‌خواهند همان می کنند، همان ها که دنبال پول و پاداش و حق دلالی و ... هستند، همان هلدینگی که آمد ناجی باشد اما از صد دشمن خونی، خطرناک تر است.

به گزارش آوای استقلال، فصل نقل و انتقالات تمام شد آقایان هنوز در خواب هستند، تمرینات شروع نشده به خاطر بد قولی های مالی هلدینگ، از سوی بازیکنان تحریم می شود، بعد از اخبار نگران کننده نقل و انتقالات اولین خبری که از تیم منتشر می شود، تحریم تمرین است و بی خیالی مسئولین هلدینگ و سمیعی عشق پاداش!
رقیب و تیم های مدعی به موازات تمدید با ستاره های تیم، اقدام به جذب نفرات خوب برای ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتشان کردند، استقلال هنوز کاپیتان هایش در دو پست مهم دروازبانی و دفاع با حسین حسینی و روزبه چشمی بلاتکلیف هستند، هنوز وضعیت کادر فنی و رفتن یا ماندن هاشمی نسب و نوازی مشخص نیست و عجیب آنکه هر که را نمی خواهند می گویند مجوز ندارد!
پرسپولیس برای مربیان جدید طی دو سه روز مجوز گرفت، چطور بازیکنان ایرانی که سالهاست در لیگ برتر بازی می کنند نمی توانند مجوز بگیرند؟
چرا آدرس غلط به هواداران می دهید؟
چرا هنوز خبری از دستیار خارجی نیست؟
هنوز تکلیف سرپرست تیم مشخص نیست، هنوز تیمی درخور حضور در لیگ برتر نداریم و آن وقت می‌خواهیم در لیگ نخبگان شرکت کنیم!
با کدام بضاعت؟ با کدام امکانات؟ با چه انسجام و اتحادی قرار است در لیگ نخبگان که هیچ، در لیگ برتر دوام بیاوریم وقتی هنوز لیگ شروع نشده بازیکنان نسبت به پرداختی باشگاه معترض هستند و تمرین را تحریم می کنند؟
نمی دانیم اسامی بازیکنان جدید نظر و اعتقاد جواد نکونام است یا اعمال فشار نمایندگان پرسپولیسی هلدینگ اما قضیه از هر کجا که آب می خورد، همانجا نشتی تیم است، همان ها خائنین به استقلال هستند، همان آدم ها استقلال را به خاطر منافع شان،قربانی می کنند، همان آدم ها از همان جا، تیم را به ورطه نابودی می کشانند و متاسفانه فریادرسی هم نیست!
باز پیش از این وقتی مسئولین باشگاه یا کادر فنی متهم به کم کاری و خیانت بودند، وزارت ورزش را مورد انتقاد قرار می دادیم و هواداران با تجمع مقابل وزارتخانه، وزیر ورزش را برای ایجاد تغییرات تحت فشار می گذاشتند اما حالا که تیم را دو دستی به هلدینگی تقدیم کرده اند که تازه متوجه شدیم مسئولینش به جرات، جزو بی توجه‌ترین افراد نسبت به استقلال هستند، حالا که استقلال دیگر در تملک وزارت ورزش نیست، هواداران چه چاره ای دارند جز سوختن و ساختن…؟
چه کاری از دستشان بر می آید جز منتظر نشستن برای تغییر دولت و به تبع آن تغییر مسئولین هلدینگ و امیدواری به نجات احتمالی با روی کار آمدن افراد اصلح!
آقایانی که استقلال را در حد خودشان پایین آورده اند، چه نمایندگان هلدینگ باشند چه جواد نکونام، قطعا دستشان برای هواداران رو می شود و آن‌وقت است که دیگر جایی برای ماندن نخواهند داشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40830

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها