سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد؛ همکاری با حسینی ادامه دارد | آوای استقلال
0

سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد؛ همکاری با حسینی ادامه دارد

  • کد خبر : 40771
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد؛ همکاری با حسینی ادامه دارد
با اعلام فرشید سمیعی، حسین حسینی به کارش در جمع آبی‌پوشان پایتخت ادامه خواهد داد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در روزهای گذشته درگیر حواشی متعدد و پرشماری بوده و یکی از این حواشی بدون‌شک، ماجرای آینده کاری حسین حسینی در جمع آبی‌پوشان پایتخت بوده است. حسینی که فصل درخشانی را در استقلال گذراند و برحسب آمار و ارقام به‌ثبت رسیده به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل هم انتخاب شد، فعلاً در تمرینات پیش‌فصل آبی‌ها حضور پیدا نکرده تا بحث جدایی‌اش از استقلال مطرح شود اما با این وجود، سرپرست مدیرعاملی استقلال نظر متفاوتی دارد.

حسین حسینی در شرایطی غایب بزرگ تمرینات استقلال است که در روزهای گذشته بحث عدم صدور مجوز کار او مطرح بود؛ هر چند که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌داد حسینی منعی برای ادامه فعالیت در فوتبال ایران ندارد. همزمان با این مسئله، استقلالی‌ها در تصمیمی عجیب به سراغ جذب یک دروازه‌بان بوسنیایی رفتند که البته هنوز معارفه رسمی ودران کیوسفسکی انجام نشده اما گفته می‌شود که این دروازه‌بان بوسنیایی قرارداد امضا شده و بحث حضور او به عنوان جانشین حسینی مطرح شد!

سکوت حاشیه‌ساز علیه آینده حسینی
حسینی ترجیح داد تا در سکوت خبری کار خود را پیش ببرد و در نقطه مقابل، سکوت استقلالی‌ها پیرامون آینده کاری این دروازه‌بان باتجربه باعث طرح شایعات جنجالی شد و آینده کاری این دروازه‌بان باتجربه در جمع آبی‌پوشان پایتخت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت؛ به‌ویژه آنکه موعد تولد حسین حسینی از راه رسید و برخلاف رویه همیشگی، خبری از تبریک رسمی استقلالی‌ها نبود و همین مسئله باعث شد تا بیش از پیش شایعات درباره آینده کاری حسینی افزایش پیدا کند.

سمیعی شایعات جنجالی را تکذیب کرد!
فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال شب گذشته در گفت‌وگویی تلویزیونی نسبت به شایعات مطرح شده در روزهای اخیر واکنش نشان داد و درباره آخرین وضعیت حسین حسینی گفت: «با توجه به آنکه مالک باشگاه گمان می‌کرد بنابر دلایلی ممکن است در خدمت آقایان نکونام و حسینی نباشیم، اقدام به انتخاب یک گلر و یک بازیکن دیگر کرد و بعد از جلساتی که داشتیم، خوشبختانه در خدمت آقای نکونام خواهیم بود، در خصوص آقای حسینی نیز خدا را شکر در خدمت ایشان خواهیم بود».

در انتظار طلسم‌شکنی حسینی
حسین حسینی در طول ۲ روز اخیر که تمرینات استقلال دنبال شده، در جمع شاگردان جواد نکونام حضور پیدا نکرده تا بحث اختلاف میان دروازه‌بان و سرمربی استقلال به اوج خود برسد و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کاری حسینی ادامه داشته باشد. با این وجود، باید دید با توجه به تکذیبیه فرشید سمیعی، شرایط در ادامه چگونه پیش خواهد رفت و آیا طلسم عدم حضور حسین حسینی در تمرینات استقلال شکسته خواهد شد یا دوره دوری این دروازه‌بان باتجربه از استقلال ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40771

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها