گویا ماموریت، معمولی سازی استقلال است! | آوای استقلال
4
وزارت یا هلدینگ فرقی ندارد؛

گویا ماموریت، معمولی سازی استقلال است!

  • کد خبر : 40204
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
گویا ماموریت، معمولی سازی استقلال است!
سالها استقلال اسیر چنگال وزارت ورزش بود و در تمام این سالها بر خلاف پرسپولیس بدترین شرایط را برایش ایجاد کردند.

به گزارش آوای استقلال، هر سال در فصل نقل و انتقالات فهرست بلند بالایی از مشکلات را رو به رویش باز کردند تا سرگرم حل و فصل آنها و درگیر چرایی و چگونگی رهایی از آن باشد، فرصت را از دست بدهد و با انبوهی از مشکلات وارد لیگی شود که رقبا تا بن دندان مسلح و مجهز شده اند.
از حمایت های طول فصل و امدادهای مالی و الطاف داوری نسبت به پرسپولیس که به کرات از آن نوشته ایم نیز می گذریم!
پرسپولیس هر سال سوت پایان آخرین بازی اش که به صدا در بیاید در مسیر بازگشت به منزل اقدام به مذاکره برای تمدید قرارداد خوبهای تیم خود و جذب بهترین های لیگ می کند و از آنجا که هرگز هیچ نگرانی بابت تامین منابع مالی ندارد دست روی هر که بخواهد می گذارد و سریعا مقدمات حضورش را فراهم می کند.
این تبعیض های آشکار باعث شد هواداران استقلال بدون شناخت از اینکه در هلدینگ خلیج فارس قرار است استقلال را به دست چه افرادی بسپارند، بدون آنکه نیت افراد هلدینگ و میزان توانایی و علاقه شان برای حل مشکلات استقلال را بدانند، از خبر واگذاری تیم محبوبشان به آن استقبال کرده و جوری از شوق بالا و پایین پریدند که گویی تمام امکانات و اموال مصادره شده باشگاه شان را آزاد کرده بودند و برخی مدیران کاربلد باشگاه سر از خاک بیرون آورده بودند و قرار بود استقلال را به جلال و شکوه سابق برسانند اما متاسفانه باید بگوییم زهی خیال باطل!
هلدینگ از وقتی مالکیت استقلال را در دست گرفته نه تنها هیچ اقدام مثبتی انجام نداده بلکه پروژه سپردن باشگاه به دست افراد ناکارآمد و پرسپولیسی را با سرعت بالایی پیش می‌برد و با انتصاب های غلط و سپردن سمت ها به آدم های کوچک نشان داده برای بهبود اوضاع نیامده و خود غلط بود آنچه می پنداشتیم!
طرح معمولی سازی باشگاه بزرگ و پر افتخار استقلال که از پیش از دوران سلطانی فر آغاز شده بود و لاک‌پشت وار پیش می رفت، در زمان سلطانی فر با سرعت نور پیشرفت کرد و اگر چه بعد از دولت روحانی و رفتن وزیر ورزش خائنِ  او، سرعت این خیانت و جنایت کم شد ولی هرگز متوقف نشد. تصور می‌شد با تحت مالکیت هلدینگ قرار گرفتن ورق برگردد و استقلال در مسیر رقابت عادلانه با رقبا قرار بگیرد اما آنچه تا کنون از عملکرد و تصمیمات مسئولین هلدینگ دیده ایم فاجعه بار و تاسف انگیز است.
به محض گرفتن مالکیت استقلال با بحث تغییر نام این باشگاه دلهره به جان هواداران انداختند، سپس باشگاه را به اشخاص پرسپولیسی  سپردند، پس از آن یک وکیل را بدون هیچگونه سابقه مدیریت و بدون در نظر گرفتن شأن و منزلت باشگاه به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب و انتصاب کردند تا آن فضاحت و دست و پا گم کردن و از دست دادن آرامش و رفتار بی قرار و عدم کنترل اعصابش در برنامه بی محتوا و حاشیه سازی که هدفش در فوتبال جز کسب درآمد نیست را به بار بیاورد.
اکنون و در فصل نقل و انتقالات نیز در حالی که پرسپولیس فهرستی از اسامی مربیان بزرگ را برای مذاکره باز کرده و امروز و فرداست که با یک قرارداد نجومی دست یک مربی خوب و گران قیمت خارجی را بگیرد و با سلام و صلوات بفرستد سر تمرین تیمش تا با قطاری از بازیکنان گلچین شده و گران تمریناتشان را آغاز کنند، مسئولین هلدینگ خلیج فارس هنوز از به نتیجه رساندن مذاکراتشان با جواد نکونام عاجز مانده اند و  ضمن آنکه نه تنها ورودی جدید نداشته ایم بلکه تکلیف خیلی از بازیکنان از جمله حسین حسینی نیز هنوز مشخص نشده است و چه بسا لحظه آخر معلوم شود بنا به دلایلی نامعلوم که ممکن است به بالا بردن قیمت از سوی حسینی ربط بدهند، باید دنبال یک دروازه بان دیگر باشیم!
آقایان مسئول، جناب آقای عسکری لطفا دست بجنبانید اگر هدفتان تخریب و معمولی سازی و نابودی این تیم نیست.
با این رویه بگویید تفاوت میان استقلالِ اسیر در چنگال وزارت ورزش با استقلالِ تحت مالکیت هلدینگ خلیج فارس، چیست؟
هر دو عاجز از سر و سامان دادن به اوضاع آشفته استقلال. وزارت ورزش به خاطر در اوج نگه داشتن پرسپولیس و هلدینگ به خاطر پیروی از طرح معمولی سازی استقلال!
اگر غیر از این است دست بجنبانید و کاری کنید استقلالِ در فصل نقل و انتقالاتِ پیش از شما با استقلالِ در تملک شما تفاوت داشته باشد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40204

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها