نجفی: زورشان به استقلال خوزستان نرسید به ناحق بازیکن ما را اخراج کردند! | آوای استقلال
0
مدیرعامل استقلال خوزستان در گفت‌وگو با آوای استقلال:

نجفی: زورشان به استقلال خوزستان نرسید به ناحق بازیکن ما را اخراج کردند!

  • کد خبر : 39259
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
نجفی: زورشان به استقلال خوزستان نرسید به ناحق بازیکن ما را اخراج کردند!
دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس که روز گذشته برگزار شد، صحنه های داوری مورد بحث بسیاری داشت. مدیران و سرمربی استقلال خوزستان بر این نظر بودند که داوری به شدت بر علیه آن ها بوده است، به همین خاطر به سراغ مدیرعامل استقلال خوزستان رفتیم.

به گزارش آوای استقلال، طی صحبت کوتاهی که خبرنگار آوای استقلال با مهندس نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان داشت، وی با اظهار نارضایتی از عملکرد داوری گفت:
انتظار ما از رسانه های استقلالی و فعالان حوزه استقلال در فضای مجازی این است که تیم مظلوم استقلال خوزستان را تنها نگذارند و حداقل با بیان واقعیت‌ها کمک کنند تا فریاد مظلومیت استقلال خوزستان شنیده شود.
وی همچنین اضافه کرد: بلافاصله پس از بازی از داور مسابقه شکایت کردیم اما خودمان هم می‌دانیم که کل تشکیلات فوتبال ایران حامی پرسپولیس است و شکایت ما به جایی نمی‌رسد!
مهندس نجفی با اشاره به بازی خوب و جسورانه استقلال خوزستان به این نکته اشاره کرد: داور به ناحق بازیکن تاثیرگذار ما را اخراج کرد و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم در آن شرایط که سازمان دفاعی پرسپولیس از هم پاشیده بود حتی می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما وقتی دیدند در مقابل آن همه تماشاگر زورشان به استقلال خوزستان نمی‌رسد بازیکن ما را اخراج کردند و مثل بسیاری از بازی‌های این فصل پرسپولیس به لطف اشتباهات داوری برنده شد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39259

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها