بدهکاری به جمعی از خبرنگاران، حضور در روزنامه ای سرخ! | آوای استقلال
0
چرا ماندگاری گزینه مناسبی نیست؟

بدهکاری به جمعی از خبرنگاران، حضور در روزنامه ای سرخ!

  • کد خبر : 39034
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
بدهکاری به جمعی از خبرنگاران، حضور در روزنامه ای سرخ!
پژمان ماندگاری تهیه کننده برنامه ورزشگاه است و آنها که او را می شناسند وی را یک استقلالی می دانند. البته استقلالی که در بدترین و سخت ترین شرایط این تیم هم دست از انتقادات تند و حاشیه سازی بر نمی داشت. اما این دلیل انتقاد به انتخاب وی به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نیست.

به گزارش آوای استقلال، هدیه خطیبی همسر به شدت  پرسپولیسیِ پژمان ماندگاری است و در روزنامه ای ظاهرا بی طرف اما به شدت پرسپولیسی(روزنامه گل)مشغول به کار است و هر چه از دستش برآمده علیه استقلال نوشته او حتی تیترهای روزنامه را بعد از حضور در کلاب هاوس و گفتگو با لیدرها و هواداران پرسپولیس انتخاب می کند. هواداران استقلال همواره واکنش های تندی نسبت به تیترهای گل و مطالب هدیه خطیبی داشته اند.
با این وجود معتقدیم این نیز دلیل محکمی برای انتقاد علیه وی نیست اگر چه بسیار حاشیه ساز است و بیم آن می رود اخبار استقلال به روزنامه گل برسد و حواشی زیادی را برای تیم و باشگاه، رقم بزند.
ماندگاری مدتی پیش اقدام به راه اندازی یک سایت ورزشی کرد اگر چه گویا وی تنها سردبیری سایت را بر عهده داشته اما تبلیغات و آگهی جذب نیرو را از طریق پیج اینستاگرامی خودش انجام می‌داد، نام سایت نیز از روی یک کانال تلگرامی برداشته شده و به خاطر خوشنامی آن کانال خبری که توسط بچه های رسانه اداره می‌شد و به واسطه انتشار اخبار صحیح و دست اول، به رغم آنکه بیش از دوازده هزار دنبال کننده نداشت اما مرجع تمام خبرگزاری ها بود شاید بدان جهت که بچه های خوش نام و کاربلد رسانه در آن مشغول بودند با این وجود در اقدامی غیر حرفه ای نام این کانال را بدون اجازه برداشته و مجوز سایت را با آن نام دریافت کردند!
این مورد نیز به تنهایی دلیلی بر انتقاد از وی نیست بلکه نکته اصلی از اینجا به بعد آغاز
می شود.
سایت پر سر و صدایی که تعداد زیادی خبرنگار قدیمی کاربلد، تعدادی خبرنگار میدانیِ رسانه های دیگر، تعدادی فعال مجازی پر مخاطب را جذب کرد و کار را استارت زد این را گوشه ذهن تان داشته باشید.
پژمان ماندگاری با گروه پر هزینه ای راهی جام ملت ها شد و “جام آرزوها” را با حضور سلبریتی های پر هزینه تولید کرد.
از پر هزینه بودن این برنامه همین بس که مجری آن پژمان بازغی بود و تصویر برداری و تولید آن در امارات و همزمان با جام ملتهای آسیا انجام می شد با حضور خدم و حشم و اعضای خانواده اما از آن سو حقوق پرسنل و خبرنگاران سایت تازه تاسیس پرداخت نمی شد و نکته دقیقا همین‌جاست. حقوق خبرنگاران سایت بیش از شش ماه است که پرداخت نشده و دست خبرنگاران نیز به جایی بند نیست اما حالا که در یک اقدام سفارشی به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال انتخاب شده است زنبورها از کندو جدا می شوند و برای نیش زدن به او، استقلال را هدف می گیرند.
تمام آنها که حقوق خود را دریافت نکرده اند و از قضا بسیاری از آنها پرسپولیسی هستند تلافی بد عهدی پژمان ماندگاری را سر استقلال خالی می کنند.
پژمان ماندگاری سردبیر سایت است و طبیعتا نمی تواند مسئولیتی در خصوص پرداخت ها داشته باشد اما چون او با خبرنگاران در ارتباط بود و با آنها برای حضور در سایت مذاکره می کرد و از طرفی چون خبرنگاران برنامه ی به شدت پرهزینه و البته با درآمد بالای او، با مشارکت فدراسیون فوتبال را دیدند، بنابراین از وی انتظار پرداخت حقوق شان را دارند  و حالا که ماه هاست حقوقی دریافت نکرده اند و خبر انتصاب او به عنوان مدیر روابط عمومی استقلال را شنیدند، چپ و راست از هر رسانه ای که هستند اقدام به نشر مطالب مخرب علیه استقلال  می کنند. از حالا به بعد بیش از گذشته اخبار دروغ و حاشیه ای مخرب منتشر می شود و این همان موردی است که استقلال باید به شدت از آن پرهیز کند.
استقلال در این سه بازی بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت دارد تا تخریب، نیاز به آرامش دارد تا حاشیه نیاز به درایت دارد تا انتصاب های عجله ای و رفاقتی…
در کنار تمام این موارد در نهایت تاسف باید بگوئیم مهره چینی استقلال توسط یک مجری به شدت پرسپولیسی صورت می گیرد
این مجری پرسپولیسی به واسطه رفاقت با ماندگاری مجری  برنامه ورزشگاه نیز هست( برنامه ای که ماندگاری تهیه کننده آن است) و حالا به خاطر رفاقت این دو با یکدیگر، ماندگاری را به یکی از مسئولین هلدینگ خلیج فارس معرفی و توصیه کرده… انتصاب هایی که در استقلال انجام می شود با نظر مستقیم این مجری پرسپولیسی است وی به خاطر نفوذی که بر یکی از مسئولین هلدینگ خلیج فارس دارد به قدرت اول باشگاه تبدیل شده است.
متاسفانه رفته رفته یک محمود بابایی دیگری در استقلال قدرت می گیرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39034

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها