هر کسی یاری برگزیده …. | آوای استقلال
1
جنگ زرگری خبرنگاران فضای مجازی !

هر کسی یاری برگزیده ….

  • کد خبر : 36932
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
هر کسی یاری برگزیده ….
فضای مجازی فواید بسیاری دارد اگر فرهنگ و شعور استفاده از آن را داشته باشیم، اگر معکوس نزنیم و از هر قسمت بدترینِ آن را عرضه نکنیم!

به گزارش آوای استقلال، فضای مجازی می توانست محل و فرصتی برای ظهور نخبه ها در عرصه های مختلف علمی، هنری، ورزشی، اقتصادی…باشد.
در فضای مجازی به لحاظ امکان اطلاع رسانی گسترده، بسیاری از افراد ناکارآمد لااقل در صحنه ورزش دست شان رو شده و حنای شان دیگر رنگی ندارد و بین فواید بی شماری که این فضا می تواند داشته باشد این تنها استفاده ما از این بستر است ولی در تمام موارد دیگر خراب کرده ایم آنهم به شدت.
اینستاگرام، تلگرام، ایکس، واتساپ و…محلی شده برای جولان بی سوادان و بی کاران، برای بی هنران فود بلاگر و ادمین هایی که به خود لقب خبرنگار می دهند اما از نوشتن یک خبر کوتاه بدون غلط دستوری عاجز هستند ولی تا دلتان بخواهد توانایی انتشار فیلم و عکس های خود را دارند.
تولید محتوای شان  شده جنگ بر سر این که چه کسی اول فلان خبر را منتشر کرده است و دیگری کپی، یا چه کسی خبرنگار نزدیک به باشگاه است؛ من، نه دیگری!
در این میان متاسفانه هستند کسانی که به واسطه هوچی گری های شان دیده شدند و حتی توانسته اند در رسانه ای هم مشغول به کار شوند که البته این به ماهیت شان هویت و اصالت نمی دهد این  ضعف آدم های تصمیم گیرنده در رسانه ها یا قدرت فضای مجازی است که گاها برخی به خاطر دیده شدن رسانه شان دست به دامان ادمین پیج های پر سر و صدا می شوند!
همه این ها را گفتیم تا به این نقطه برسیم که استقلال امروز محل کسب و کار عده ای ادمین و نوکرهای هوچی گر شده است که هر کدام به طرفداری از کسی که به لحاظ مالی آنها را تامین می کند برای دیگران شمشیر می کشد و در این جنگِ خونینِ منفعت طلبانه، بیچاره استقلال که از نام او کام می‌گیرند و خون بپا می کنند تا به نان و نوایی برسند!
کاش این مثلا مدعیان خبرنگاری برای کسب درآمد راهی جز ورزش و بهانه ای به غیر از تیم استقلال را انتخاب می کردند تا شر و آفت شان دامنگیر این تیم و هواداران مظلوم و صبورش نشود.
رها کنید استقلال را، شما را به خدا دست از سر این تیم بردارید و جنگ زرگری تان به خاطر منافع شخص و درآمد بیشتر را جای دیگری ببرید.
بروید فود بلاگر شوید هم ناهار و شام تان را می خورید هم پول و درآمدتان حلال می شود این پولی که شما از جنگ افروزی در استقلال به دست می آوردید و با شایعه پراکنی خون به دل هواداران استقلال می کند از گوشت مُردار حرام تر است.
یکی طرف مدیر سابق را می گیرد و به خاطر او جامه می درد و با نشر اخبار کذب هواداران را سر در گم می کند، یکی طرف مدیر فعلی را می گیرد و از او بت می سازد بلکه این بت بشود الهه ی ثروت و قدرت او…
یکی طرف مربی را می گیرد و چشمش را می بندد و هیچ انتقاد درستی را برنمی تابد تا به نان و نوایی برسد یکی پشت هیئت مدیره می ایستد… و بیچاره هوادار استقلال که در این جنگ زرگریِ منفعت طلبانِ دوزاری به حاشیه رفتن تیمش را نگاه می کند و گمان می کند کاری از دستش
بر نمی آید اما در واقع چاره اصلی دست خود هواداران است .
کافی ست این مثلا خبرنگاران را جدی نگیرند، صفحه شان را دنبال نکنند و با فالو کردن شان به آنها قدرت ندهند!
روزی که هوادار بداند با طرد کردن این ادمین های بی سواد که توانایی نوشتن چند خط را هم ندارند چه کمکی به استقلال می کنند قطعا به این روزهای مسموم و دعواهای خاله زنکی و یارکشی های منفعت طلبانه پایان داده اند و تیم محبوب شان می تواند در هوایی سالم نفسی تازه کند!
استقلال را مثل گوشت قربانی گذاشته اند وسط و هر کسی می خواهد لقمه چرب تری از آن بِکَند و برای خود ببرد.
اجازه ندهید بیشتر از این تیم محبوب تان را قربانی امیال خود کنند. اجازه ندهید اصالت و بزرگی استقلال توسط این مدعیان خبرنگاری به مخاطره بیفتد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36932

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها