حاشیه‌های کمپانی کوروش و فرار برخی از مسئولان | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال

حاشیه‌های کمپانی کوروش و فرار برخی از مسئولان

  • کد خبر : 36713
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
حاشیه‌های کمپانی کوروش و فرار برخی از مسئولان
موسسه کوروش اکنون به بهانه‌ای برای تخریب یکی از اسپانسرهای تیم استقلال تهران تبدیل شده است اما واقعیت چیست و چرا برخی به دنبال حاشیه برای استقلال هستند؟

به گزارش آوای استقلال، چرا این روزها منتقدان استقلال چشم خود را بر روی تبلیغ‌کنندگان کمپانی کوروش بسته و به سراغ موبایل موسوی آمدند؟
در این زمینه ذکر چند نکته ضروری است:
موبایل موسوی یکی از خوش قول ترین اسپانسرهای چند سال اخیر استقلال بوده که تمام تعهدات خود را در نخستین روز پرداخت کرده است. مسئولان این بخش نه در قالب حامی مالی بلکه در قامت یک هوادار تمام قد پشت آبی‌پوشان ماندند و این همان واقعیتی است که بسیاری چشم دیدن آن را ندارند.
در روزهایی که مشکلات مالی ستارگان استقلال را به تنگنا آورده بود موبایل موسوی با چک خود توانست مهره‌های کارساز تیم را راهی میدان کند و تمام کمک های این موسسه به استقلال و بازیکنان آن موجود است حضور این بازیکنان در زمین موجب شد تا استقلال با عبور از رقبای قدرتمند خود عنوان قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد.
موبایل موسوی هر چند که در خارج از تهران و استان دیگر فعالیت دارد اما در زمینه خدمت به مشتریان در زمره برترین فروشگاه های ایران قرار گرفته و حتی تا کنون کسی از این فروشگاه شکایتی نداشته است. مسئولان این موسسه اقتصادی با در دستور کار قرار دادن شفافیت زمینه این اعتماد را فراهم کردند.  موبایل موسوی با علم به درگیر بودن فروشگاه با مسائل ریجستری و واردات گوشی، تمام مشتریان را در جریان این مشکلات قرار داده تا احساس امنیت سرمایه در بین شهروندان بیش از پیش باشد.
موبایل موسوی با مدیریتی کاملا ایرانی و در داخل ایران و استان مازندران فعالیت دارد اما کمپانی کوروش که محبوب ستارگان یک تیم خاص است مجموعه‌ای چند نفره بود که خط و خطوط آن از خارج کشور طراحی می‌شد. لذا این روزها برخی برای فرار از واقعیت تبلیغات بازیکن آن تیم به دنبال حاشیه‌سازی برای اسپانسر استقلال هستند.
«گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری»  این همان ضرب‌المثلی است که این روزها می تواند زیاد کاربرد داشته باشد. به نظر می‌رسد کسانی که به دنبال دامن زدن به حاشیه برای استقلال هستند از اردوگاه  رقیب خط می گیرند آنان فراموش کردند که برای گرفتن حق مردم به سراغ دروازه‌بانی بروند که کمپانی کوروش را تبلیغ کرد یا شاید هم راهبرد آنان فریاد ای دزد ای دزد است تا تبلیغ کنندگان موبایل کوروش را تبرئه کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36713

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها