گلزن‌ترین مدافعان لیگ؛ سهرابیان در نقش متفاوت‌تر از همیشه | آوای استقلال
3

گلزن‌ترین مدافعان لیگ؛ سهرابیان در نقش متفاوت‌تر از همیشه

  • کد خبر : 35248
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
گلزن‌ترین مدافعان لیگ؛ سهرابیان در نقش متفاوت‌تر از همیشه
آرمین سهرابیان با زدن ۳ گل، گلزن‌ترین مدافع بدون پنالتی این فصل از لیگ است.

به گزارش آوای استقلال، گره بازی استقلال با پیکان توسط آرمین سهرابیان باز شد. این مدافع پیش‌تاخته روی کرنر ارسالی با ضربه سر گل برتری استقلال را رقم زد. سهرابیان ۲ بار هم قبلاً موفق به گلزنی شده بود تا یکی از بهترین گلزنان استقلال در این فصل باشد. این مدافع تنها یک گل با بهترین گلزن این تیم فاصله دارد.

همه مدافعان به دنبال گولسیانی
در هفته‌های اخیر مدافعان نقش موثری در باز کردن دروازه حریفان داشتند. گیورگی گولسیانی مدافع گرجی پرسپولیس با زدن ۴ گل، گلزن‌ترین مدافع این فصل از لیگ است. گولسیانی ۲ گل از ۴ گل خود را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسانده است. آرمین سهرابیان با زدن ۳ گل، بیشترین آمار گل زده بدون پنالتی را بین مدافعان لیگ دارد. رامین رضاییان دیگر مدافع ۳ گله این فصل است، با این تفاوت که رضاییان در بازی‌های زیادی به عنوان مدافع بازی نکرده است. عارف آقاسی با گلزنی برای تراکتور در این هفته ۲ گله شد. مسیح زاهدی هم در ۲ بازی آخر گل‌گهر ۲ گل برای تیمش زده است. مهران موسوی و پدرام قاضی‌پور دیگر مدافعان ۲ گله لیگ هستند.

آرمین شاه مهره پازل تاکتیکی نکونام
آرمین سهرابیان در شرایطی تا هفته پانزدهم، ۳ گل زده که در ادوار قبلی لیگ چندان گلزن نشان نداده بود. سهرابیان در مقطع اول حضور خود در استقلال که ۲ فصل طول کشید، یک گل هم نزد و در مجموع در دوران بازیگری در لیگ برتر تا قبل از این دوره فقط ۹ بار دروازه حریفان را باز کرده بود.

این فصل اما جواد نکونام روی توانایی آرمین سهرابیان حساب ویژه‌ای باز کرده است. استقلال خطرناک‌ترین تیم لیگ روی شروع مجدد است. این تیم بالاترین امیدگل را روی شروع مجدد در این فصل دارد و با زدن ۷ گل روی کرنر و ضربات ایستگاهی، رکورددار لیگ است. نکونام نشان داده برای بهره‌برداری از ضربات ایستگاهی به قدرت سرزنی مدافعان خود نظیر محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان متکی است و توانسته به خوبی از توانایی این بازیکنان استفاده کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=35248

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها