در ناکامی های اخیر همه مقصرند جز یحیی و بازیکنان و مدیران باشگاه! | آوای استقلال
1
تعداد شکایت‌های پرسپولیس به عدد11 رسید؛

در ناکامی های اخیر همه مقصرند جز یحیی و بازیکنان و مدیران باشگاه!

  • کد خبر : 34741
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
در ناکامی های اخیر همه مقصرند جز یحیی و بازیکنان و مدیران باشگاه!
با گذشت بیش از 48 ساعت از دربی پایتخت همچنان شاهد تقلای مدیران پرسپولیس و تمام عوامل این باشگاه در توجیه یک ناکامی بزرگ هستیم و آنها که هرگز تصور نمی‌کردند در دقیقه 97 یک برتری شیرین را با تساوی عوض کنند حالا چنان برافروخته و پریشان شده اند که برای تبرئه خود از سلسله ناکامی های سریالی اخیر به زمین و زمان حمله می‌کنند و تا این لحظه 11 شکایت توسط پرسپوليسی ها به ثبت رسیده که در نوع خود جالب و کم نظیر است!

به گزارش آوای استقلال، این رفتار پرخاشگرانه در واکنش به یک تساوی نشان می‌دهد که نتیجه دربی با وجود اینکه به شکست قرمزها ختم نشد اما بیش از یک شکست آنها را خشمگین و درمانده کرده است.
در این میان دلایل ثبت شکایات هم جالب به نظر می‌رسد و مشخص است که شاکی عصبانی و بی منطق این معرکه به حدی از کوره در رفته که حتی شادی پس از گل برخی بازیکنان استقلال و مصاحبه های معمولی عوامل باشگاه استقلال را به نوعی مصداق اتهام به خود تلقی کرده و این حق را برای خویش قائل شده که مثلا از دو بازیکن استقلال صرفا به خاطر شادی پس از گل شکایت کند!
به نظر شما اگر قرار باشد تمام بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی ایران تحت پوشش VAR برگزار شود و اشتباهات داوری به سود پرسپولیس که تا پیش از این به عنوان اشتباه سهوی و خطای دید داوران از آن یاد میشد به یکباره قطع شود واکنش باشگاه پرسپولیس نسبت به این تحول چگونه خواهد بود؟!!!
آیا آنها تحمل قطع امتیازات معیشتی و عدم حمایت داوران را خواهند داشت و آیا پرسپولیس می‌تواند خود را با تبعات برقراری عدالت در داوری که ثمره وجود VAR خواهد بود وفق دهد یا کماکان باید شاهد کج رفتاری آنها در فوتبالی باشیم که فدراسیون و داورانش پرسپولیس را بدعادت کرده اند و اکنون خودشان ناچارند تاوان آن همه لطف و محبت به این تیم را پس بدهند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34741

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها