سکوت به حرمت استقلال | آوای استقلال
5
تیرهایی که ما را از پا نمی‌اندازد

سکوت به حرمت استقلال

  • کد خبر : 34422
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
سکوت به حرمت استقلال
طی روزهای اخیر ما مورد حملات و هجمه‌های فراوانی قرار گرفته‌ایم که متاسفانه بخش اعظمی از آنها کاملا به دور از انصاف و منطق بوده است.

به گزارش آوای استقلال، انتقاداتی که آنها را در هر ظرفی می‌گذاریم، در قالب انصاف نمی‌گنجد و از آن بیرون می‌زند. حرف‌هایی که نقد نیستند بلکه خنجری برای خط انداختن بر روی تن دلسوزانی هستند که موفقیت استقلال را مایه اعتبار و آرامش وجدان خودشان می‌دانند.
ظاهرا برای برخی افراد فاصله انتقاد با هتاکی بسیار نامانوس است چون هنوز نمی‌دانند اگر می‌خواهند منتقد ما باشند باید ابتدا اصول نقد را یاد بگیرند و مهم‌ترین اصل نقادی، کنار گذاشتن فحاشی است. برای آنها دوغ و دوشاب یکی است و ظاهرا از ما توقع دارند همه چیز را سیاه یا سفید ببینیم در حالی که واقعیت همواره در دنیای خاکستری رخ می‌دهد و اگر می‌خواهیم استقلال را موفق ببینیم، باید در کنار حمایت‌های همه جانبه، نقدهای دلسوزانه و منصفانه هم داشته باشیم. البته همه این موارد را گفتیم تا بگوییم چشمهایمان می‌بیند و گوش‌هایمان می‌شنود، هوشیار هستیم و بیدار اما به حرمت استقلال تیرها را به جان می‌خریم و تهمت‌ها را بر تن می‌کشیم. زهرها را با همه وجود حس می‌کنیم اما به خاطر اینکه آرامش تیم بر هم نخورد، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهیم. روزه سکوت می‌گیریم تا در زمان مناسب حرف‌هایمان را بزنیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34422

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها