آنجا کسی برای گریه شما ارزش قائل نیست | آوای استقلال
2
النصر از حضور پرسپولیس ذوق زده نبود!

آنجا کسی برای گریه شما ارزش قائل نیست

  • کد خبر : 34245
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
آنجا کسی برای گریه شما ارزش قائل نیست
در بوق و کرنا کردند که النصر استقبال خوبی از پرسپولیس نداشت و رفتار عربستانی ها در شأن ما نبود و ناهماهنگی ها زیاد است...

به گزارش آوای استقلال، نمی دانیم پرسپولیسی ها با تکیه بر کدام ویژگی شان، از شأن و شخصیت حرف می زنند؟کدام قهرمانی و افتخار در آسیا آنها را به این درجه از توهم رسانده که گمان می کنند باید النصری ها برای استقبال از پرسپولیس گروه موزیک و ساز و دهل به فرودگاه می بردند؟این شأن و شخصیتی که پرسپولیسی ها از آن دم می زنند از اخلاق نیک افشین پیروانی به دست آمده که حالا توقع آن دارند برای شان فرش قرمز پهن کنند؟از اعتبار مربی شان به دست آمده که هفته ای یک بار مقابل دوربین ها گریه
می کند و در صفحه اینستاگرامی اش استعفا می دهد تا خواسته های مالی اش را با آپشن های خاص و عجیب و غریب پرداخت کنند و برای این منظور نه از گریه مقابل دوربین ابایی دارد نه از گفتن دروغ و ..
شأن پرسپولیس در همان اتوبوسی که بازیکن شان فقر فرهنگی اش را به نمایش گذاشت مشخص شد، از خاطره کی‌روش و هدیه ای که توسط سرپرست پرسپولیسی ربوده شد عیان گشت، شأن پرسپولیس از آن روزی که هدیه رونالدو به فاطمه همامی را برداشتند و به جای آن یک پیراهن دیگر به دختر هنرمند کشورمان دادند، برای النصری ها مشخص شد!
النصری ها برای دیدن تیمی در سطح پرسپولیس چه اشتیاقی دارند که برای استقبالش تدارکات ویژه ببینند؟
پرسپولیس به شوق رونالدو دستپاچه شد و تتمه حیثیت خودش را با رفتارهای چیپ مدیرعامل و دخترش، روابط عمومی باشگاه و بازیکنانش بر باد داد.
خوب می شود اگر خود پرسپولیسی ها بگویند بر اساس کدام رفتار حرفه ای و کدام اصول اخلاقی برای خودشان شأن و جایگاه قابل احترامی قائل هستند وقتی در استقبال از النصر تنها رونالدو مورد توجه شان بود،به او هدیه دادند و به او خوشامد گفتند؟!
اگر پرسپولیسی ها به سبب فقر فرهنگی اصول استقبال و تشریفات را نمی دانند اما النصری ها با آن آشنا هستند و خودشان را وقف تیمی نمی کنند که به هنگام سفرشان به ایران انواع رفتارهای غیر متمدنانه را از آنها که سرمست حضور رونالدو بودند، مشاهده کردند!
النصر دلیلی نمی بیند به تیمی احترام بگذارد که تنها رونالدو را مورد استقبال گرم قرار دادند.
پرسپولیسی ها قبل از این که به میزبانی النصر ایراد بگیرند رفتار خودشان را مرور کنند.
گل‌محمدی پیش از آن که از ناهماهنگی برای رسیدن به نشست خبری ابراز ناراحتی کند بهتر است مقصر را در تیم خودشان پیدا کند. چه کسی باید پیش از زمان نشست خبری به آنجا می رفت و هماهنگی های لازم را انجام می‌داد تا نیم ساعت دنبال محل برگزاریِ نشست نگردند!
به جای ایراد گرفتن از زمین و زمان یادتان بیاید پیش از سفر النصر زمین چمن خودتان چه شرایطی داشت در حالی که شما به خاطر میزبان بودن مسئول فراهم کردن شرایط مساعد برای بازی بودید.
پس بهانه ها را کنار بگذارید و روی مسائل فنی تیم تمرکز کنید تا بار دیگر حیثیت فوتبال کشور را به باد ندهید.
این بهانه های بچه گانه جایی خارج از ایران خریدار ندارد، آنجا کسی برای گریه شما یک پاپاسی ارزش قائل نیست.بیشتر از این نه خودتان را سبک کنید نه حیثیت ایران را ببرید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34245

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها