مهدی هژبری: عدالت را رعایت کنید و روی مشکلات پرسپولیس سرپوش نگذارید! | آوای استقلال
2

مهدی هژبری: عدالت را رعایت کنید و روی مشکلات پرسپولیس سرپوش نگذارید!

  • کد خبر : 34145
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
مهدی هژبری: عدالت را رعایت کنید و روی مشکلات پرسپولیس سرپوش نگذارید!
مهدی هژبری معاون باشگاه استقلال روی خط برنامه شب های فوتبالی رفت و در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، مهدی هژبری روی خط برنامه شب های فوتبالی رفت و در مورد مسائل باشگاه استقلال و حواشی به وجود آمده صحبت کرد.

مهدی هژبری در ابتدا گفت:

شب گذشته شایعه ای مبنی بر استعفا یا برکناری من از استقلال منتشر شد اما این خبر کذب است. حواشی فوتبال است و برای همه باشگاه ها این موارد پیش می آید. نهادهای نظارتی باید نگاه دقیق تری داشته باشند. یک باشگاه نباید تمام انرژی خود را برای تکذیب شایعات بگذارد.
معاون ارتباطات باشگاه استقلال در خصوص ادعاهای هفته گذشته حسین بادامکی گفت:

من از حسین بادامکی گلایه ای ندارم. ایشان می توانند از ما شکایت کنند. من از شما گلایه دارم آقای توتونچی. چرا سازمان صدا و سیما با شما برخورد نمی کند؟ شما در پاسخ به من می گویید مگر من چه کاری‌ انجام دادم؟ من هم می گویم نمی دانم! این دقیقا کاری بود که شما هفته پیش انجام دادید. حسین بادامکی صحبت کرد و شما درخواست کردید پیگیری صورت بگیرد. مگر ما تخلف کردیم یا تخلف ما ثابت شده است؟
وی ادامه داد:

ما چه تخلفی کردیم؟ ابتدا تخلف ما ثابت شود و بعد اگر درست بود ما را جریمه کنید. شما تعداد بازیکنان ما را ببینید، با دست بسته کار می کنیم. اگر می خواستیم تخلف کنیم، روبرتو تورس و ماشاریپوف را جذب می کردیم اما سقف بودجه به ما اجازه نداد. اتحاد خوبی بین بازیکنان، مربی و مدیریت شکل گرفته است.
مهدی هژبری افزود:

تمرین پرسپولیس برگزار نشد، مربی می خواست علیه مدیریت باشگاه مصاحبه کند اما این اتفاق رخ نداد و بازیکنان بیانیه تند و تیزی علیه مدیریت باشگاه دادند. در برنامه تلویزیونی به آرش رضاوند کنایه می زنند که آفرین دنگت را کم کردی! این چه طرز برخورد است؟ کجای رفتار باشگاه ما غیر حرفه ای بود؟ وقتی بازیکنان یک باشگاه دیگر فقط برای آپشن قرارداد اعتراض می کنند و تمرین نمی کنند چه ربطی به ما دارد؟ جواد‌ نکونام به عنوان نفر اول تیم، دو مرتبه قرارداد خود را کم کرده است. سیدحسین حسینی از من کوچک تر است اما دست او را می بوسم. حسینی تخفیف بی سابقه ای به باشگاه استقلال داد که اگر خود من هم بودم همچین تخفیفی به باشگاه نمی دادم. کاهش قرارداد بازیکنان ما عجیب است؟ بازیکنان بارسلونا هم این کار را انجام دادند.

معاون باشگاه استقلال در پایان گفت:

سه بازیکن ملی پوش ما بازی نکردند؟ به هر حال تیم ملی است و انتخاب سرمربی، شایسته هستیم تا تعداد ملی پوشان بیشتری داشته باشیم. یک نکته هم در مورد پرسپولیس بگویم، خوشحال نیستیم در این تیم تنش باشد اما عدالت این است وقتی مشکلات ما در رسانه ها بازگو می شود، مشکلات رقیب هم بازتاب داده شود. وقتی بازیکنان ما لطف می کنند و قرارداد خود را کم می کنند نباید سوژه خنده شوند و روی مشکلات یک تیم سرپوش بگذاریم. پرسپولیس قدرت داشته باشد ما هم عملکرد خوبی خواهیم داشت و بالعکس. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور و تیم های پر طرفدار دیگر مثل نساجی و نفت آبادان اگر قدرتمند باشند، لیگ ما قدرت پیدا می کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34145

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها