با خراب کردن، مسیر بازگشت شما آباد نمی‌شود | آوای استقلال
1
چند خط برای آنهایی که دیگر مدیر موقت نیستند؛

با خراب کردن، مسیر بازگشت شما آباد نمی‌شود

  • کد خبر : 34042
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
با خراب کردن، مسیر بازگشت شما آباد نمی‌شود
استقلال علاوه بر اینکه باید مراقب حریفان در داخل و بیرون از زمین باشد، نگاه ویژه را نیز معطوف به مدیران سابق و اسبق خود کرده است.

به گزارش آوای استقلال، مردانی که بعضی از آنها این روزها به جای آنکه سکوت اختیار کنند و اجازه بدهند مدیران کنونی مشکلاتی را که قسمتی از آنها اساساً به واسطه اشتباهات مدیریتی همین افراد ایجاد شده را مرتفع کنند( البته قطعاً کادر مدیریتی کنونی هم در آینده‌ای نزدیک به واسطه بیلان کاری خودشان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت ) مرتب مصاحبه می‌کنند و درصدد فرافکنی هستند.
ای کاش آنهایی که ضعف مدیریتشان در درآمدزایی برای استقلال این همه دردسر درست کرده است، حداقل برای خودشان هم که شده، چند ماه سکوت اختیار کنند و حرف نزنند چون اگر قرار بر صحبت کردن باشد، پیرامون وضعیت گذشته استقلال حرف‌های خیلی زیادی می‌تواند در موردگذشته مطرح شود.
این آقایان هنوز حس نمی‌کنند که هیچکس با خراب کردن دیگران نمی‌تواند مسیر بازگشت احتمالی خودش به استقلال در فصول آینده را آباد کند، بنابراین بهتر است برای رسیدن به علاقه قلبی خودشان که همانا یک صندلی مدیریتی در استقلال است، فعلاً سکوت کنند که بهترین راهکار برای آنها تلقی می‌شود در غیر این صورت مجبور به بازگو کردن حقایق بیشتری خواهیم شد.
آنهایی که مدعی هستند علی خطیر از آمدنشان می ترسد باید بدانند میلیون ها هوادار از این اتفاق هراس دارند اما درصدِ اندکی شبیه ارازل هایی مثل هانی کرده و یارانش و نصب کنند‌ه‌های بنر جان نثار برای پر کردنِ جیب خودشان بی قرار آمدن این اشخاص هستند برای دورهم نشینی مجدد ، خط و نشان کشیدن علیه هواداران مظلوم استقلال دیگر نمی توانید پلان موفقی داشته باشید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34042

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها