لاستیک بارز را قهرمان بدانید! | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

لاستیک بارز را قهرمان بدانید!

  • کد خبر : 33653
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
لاستیک بارز را قهرمان بدانید!
با شروع مسابقات لیگ هاکی به سراغ مدیر تیم لاستیک بارز رفتیم. این گفت‌وگو را از دست ندهید.

به گزارش آوای استقلال، برای آشنایی بیشتر علاقمندان به هاکی، خودتان و تیم تان را بیشتر معرفی کنید. این که از کی و با چه انگیزه و هدفی تصمیم گرفتید در هاکی تیم داری کنید؟
روزبه خاکساری هستم مدیر تیم لاستیک بارز.
به توصیه یکی از همکارانمان تصمیم گرفتیم با تیم لاستیک بارز در مسابقات هاکی روی یخ شرکت کنیم و هدفمان حمایت و توسعه ورزش است.
شرکت صنعتی و تولیدی بارز سابقه ۲۰ سال تولید در کشور را دارد و به عنوان برترین برند تولید تایر در کشور مشغول به خدمت است. ما نماینده مجموعه‌ای از همکاران و کارکنان زحمتکشی هستیم که در کارخانه لاستیک بارز شبانه روزی کار می‌کنند، امیدواریم در پایان لیگ نتیجه ای کسب کنیم که بتوانیم گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.
سال پیش هم در لیگ هاکی حضور داشتید؟
امسال اولین سالی است که با نام لاستیک بارز در مسابقات لیگ برتر هاکی حضور داریم. سال پیش با تیم رادین تایر در لیگ هاکی بودیم که عنوان ارزشمند قهرمانی را به دست آوردیم. در لیگ فصل جاری هم با تیم قدرتمند لاستیک بارز در پی کسب قهرمانی هستیم.
سطح کیفی مسابقات در همین چند بازی انجام شده هفته اول را چطور می بینید؟
خدا را شکر امسال سطح کیفی لیگ خیلی بالا رفته است. همه تیم‌های شرکت کننده با قدرت وارد مسابقات شده‌اند ضمن آنکه نسبت به فصل پیش تیم‌های بیشتری در لیگ حضور دارند. ما بازی هفته اول را مقابل پپرز روسیه انجام دادیم که تیم بسیار خوب و سرحالی است، تیم ما از آمادگی نسبی برخوردار است اما هفته به هفته که پیش می‌رویم هم سطح مسابقات بالاتر می‌رود هم بازیکنان به آمادگی بالاتری می‌رسند.
بازیکن ملی پوش دارید؟
طبق قانونی که امسال برای لیگ تعیین کرده‌اند هر تیم می‌تواند ۶ بازیکن ملی پوش داشته باشد ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم و ۶ بازیکن ملی پوش داریم که جزو نفرات اصلی تیم ملی کشورمان هستند.
بازیکنان ملی پوش تان چطور از طرف مجموعه مورد حمایت قرار
می گیرند؟
در حمایت از بازیکنان ملی پوش مان، هنگام اعزام به مسابقات ملی هزینه بلیط سفر آنها را پرداخت می‌کنیم.
در فصل نقل و انتقالات در صورت نیاز برنامه ای برای جذب بازیکنان خارجی دارید یا هدفتان استفاده از استعدادهای داخلی است؟
چنانچه سرمربی و کادر فنی صلاح بدانند و اعلام نیاز کنند در نیم فصل اقدام به جذب بازیکنان مد نظر می‌کنیم. اگرچه هدفمان استفاده و حمایت از استعدادهای داخلی است اما در صورت اعلام نیاز کادر فنی برای جذب بازیکن خارجی هم مشکلی نداریم.
از مسئولین ورزش و همینطور از رسانه ها چه انتظاری دارید؟
توقع ما از مسئولین این است که به این رشته محبوب جهانی که طرفدارانش در کشورمان رو به افزونی است توجه ویژه ای داشته باشند. ورزشکاران این رشته بدون چشمداشت و بدون قرارداد مالی در خدمت تیم ملی هستند و با این شرایط هم به رغم آنکه هاکی رشته نوپایی در ایران است در این سه سالی که از فعالیت رسمی هاکی
می گذرد توانسته اند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند و افتخارات قابل قبولی کسب کنند.از رسانه ها هم انتظار می رود با بازتاب اخبار مربوط به هاکی به پیشرفت،توسعه و دیده شدن این رشته ورزشی کمک کنند.
کیفیت پیست یخ ایرانمال را چطور می دانید ؟
باید از مجموعه بزرگ ایران مال به خاطر حمایت شان از هاکی تشکر کنم. در این سه سالی که پیست یخ ایران مال افتتاح شده توانستیم عضو فدراسیون جهانی شویم، توانستیم لیگ برتر و مسابقات بین المللی برگزار کنیم و…
کیفیت پیست یخ ایران مال استاندار المپیکی دارد و یکی از بهترین پیست های دنیاست. باز هم از مجموعه ایران مال تشکر و قدردانی می کنم که این فرصت را بوجود آوردند که همه ورزشکاران از همه جای کشور بتوانند از آن استفاده کنند، تیم های ملی خوبی داشته باشیم و افتخارات قابل توجهی برای کشورمان کسب کنیم.
با توجه به نو پا بودن هاکی در ایران پیشرفت این رشته را در این مدت چطور دیدید و به نظر شما به لحاظ امکانات و فنی چقدر با کشورهای صاحب نام هاکی فاصله داریم؟
ما تنها یک پیست استاندارد داریم که می توانیم در آن مسابقه برگزار و یا تمرین کنیم که آن هم همین پیست ایران مال است. اگر زیرساخت ها و امکانات گستره شود و پیست های یخ بیشتری داشته باشیم به طبع آن استعدادها و ورزشکاران بیشتری را می توانیم تحویل بدهیم و هم این که از نظر فنی نیز می توانیم ارتقا پیدا کنیم.
در فاصله سه سالی که به طور رسمی هاکی روی یخ را در ایران داریم تیم ملی بزرگسالان آقایان توانست به مسابقات جهانی برود و یک دیویژن صعود کند تیم ملی بانوان مان هم توانست در مسابقات آسیایی حضور پیدا کند و نایب قهرمان شود و این نوید روزهای خوبی برای هاکی است.
با این حال ما با کشورهای صاحب نام در هاکی، فاصله زیادی داریم. آنها بیش از صد سال است که در این رشته فعالیت می کنند و پیست های زیادی در شهرهای مختلف کشورشان دارند. از لحاظ فنی و امکانات با آنها فاصله خیلی زیادی داریم ولی با این روندی که پیش می رویم امیدواریم با حمایت مسئولین ورزش بتوانیم ما هم یکی از قدرت های هاکی شویم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33653

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها