از درز اخبار پیش از دربی ها نمی ترسید؟ | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

از درز اخبار پیش از دربی ها نمی ترسید؟

  • کد خبر : 32462
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
از درز اخبار پیش از دربی ها نمی ترسید؟
پرسپولیسی ها در استقلال چه می کنند؟

به گزارش آوای استقلال، آقای نکونام رفاقت تان با پرسپولیسی ها را وارد باشگاه نکنید
نمی دانیم چرا این اتفاقات در استقلال رخ می دهد؟
چرا فقط این استقلال است که به رغم اصالت، ناخالصی دارد و از تیم رقیب نیروی کار می گیرد؟
چرا فقط این استقلال است که بدون هیچ اصول و رعایت نکات حرفه ای هر کسی دست رفیق ولو پرسپولیسی اش را می گیرد و به باشگاهی می آورد که پایگاه عشق و تعصب و اصالت و فرهنگ است؟
شما در پرسپولیس یک نمونه در طول تاریخ بیاورید که یک استقلالی را وارد مجموعه اش کرده باشد، بحث بازیکن فرق می کند.
بازیکن وقتی به تیمی می رود تمام تلاشش گرفتن نتیجه است مخصوصا وقتی مقابل تیم قبلی قرار می گیرد اما داستان بقیه کاملا حرف هوادارای را به میان می آورد.
به پشت پرده دوستی ایجاد شده فتح الله زاده با یار پرسپولیسی اش کاری نداریم اما از وقتی آمد روزنامه همیشه در اوج استقلال جوان را زمین زد.
چطور؟ دلش با استقلال نبود بنابراین نمی توانست از حقانیت تیم دفاع کند.
سُرنا را از سر گشاد می زد به جای تحلیل درست رقبا مدام هر هفته از وضعیت اسفبار حریف می گفت که اگر استقلال آن تیم را ببرد بگویند یک تیم ضعیف را بردید و اگر ببازد بگویند اوف بر شما که مقابل یک تیم ضعیف باختید.
استنادشان برای داغان و بی دست و پا بودن حریف هم مطالب استقلال جوان بود که دوست پرسپولیسی فتح الله زاده می نوشت.
استقلال جوان از اوج عزت به حضیض ذلت افتاد اما این کافی نبود و فتح الله زاده را آگاه نکرد. یار پرسپولیسی اش را همه جا حتی در باشگاه کنار خود نشاند تبعات حضور یار قرمز کنار مدیرعامل آبی را می توان در وضعیت استقلال و مصاحبه های پوپولیستی فتح الله زاده دید …
تاریخ در حال تکرار بود و محمود فکری هم در عمر کوتاه خود روی نیمکت استقلال قصد تزریق یک نیروی پرسپولیسی را داشت فکری دوام چندانی نداشت تا آسیب یک یار پرسپولیسی را احساس کنیم اما اگر عاقل بود باید می فهمید شکست و از دست دادن محبوبیتش به همین یار پرسپولیسی برمی گشت…
جواد نکونام هم گویا قصد دارد پا جای پای نا کامان استقلال بگذارد.
گویا او هم به رغم گلایه از تبعیض ها و بی کفایتی ها توجهی به جایگاه رفیعی که در آن قرار گرفته است ندارد و اتفاقا از جایی نیرو به باشگاه می آورد که حالا دیگر تنها رقیب نیست بلکه یک دشمن بد طینت است که حق استقلال را به خاطر آنها تضییع می کنند!
اصرار به حضور مهدی یکتا که یک پرسپولیسی تمام عیار است، یک پرسپولیسی که هنگام دفاع از تیم‌اش تمام تن و بدنش به لرزه می افتد، بزرگترین اشتباه و خیانت نکونام به خودش و به استقلال است.
آقای نکونام رفاقت دیرینه شما با مهدی یکتا و آشنایی تان با او از زمان حضورتان در پاس و زمانی که یکتا خبرنگار خبر ورزشی بود را می دانیم، خوب است که رفاقت ها تا به این حد پایدار و جاندار باشد اما همانطور که”هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد” رفاقت بازی هم جا و مکان خودش را دارد.
نمی شود شما در باشگاه بزرگ و اصیل و مقدس استقلال یک پرسپولیسی دو آتشه را وارد مجموعه کنید و با غرور و تکبر آنچه دلتان می خواهد انجام دهید، نمی شود به خاطر خواست خودتان به خاطر رفاقت بازی، منافع این تیم را و حس و حال هواداران پر شور استقلال را نادیده بگیرید.
آقای نکونام چه تضمینی وجود دارد رفیق پرسپولیسی شما اخبار باشگاه را به بیرون مخابره نکند؟
چه تضمینی وجود دارد اطلاعات تیم، پیش از دربی ها به تیم رقیب نرسد؟
او هر چقدر با شما رفیق باشد برای ما استقلالی ها رقیب است.
یک هوادار متعصب پرسپولیس که در هر کجا قلم زده برای دفاع متعصبانه از پرسپولیس و برای حفظ منافع تیم‌اش بوده.
مهدی یکتا اگر کار بلد است مبارک پرسپولیسی باشد که برایش سینه می زند، اجازه بدهید در استقلال هم نیروهای استقلالی به تیم محبوبشان خدمت کنند.
آقای نکونام نگاهی به تیم رسانه ای پرسپولیس بیندازید. به واکنش ها، مصاحبه ها، توییت ها، استوری ها و پست های اینستاگرامی تک تک اعضای تیم رسانه ای پرسپولیس دقت کنید. ببینید چطور برای تیم محبوبشان سینه سپر می کنند؟ چطور به آب و آتش می زنند؟ چطور صدای هوادارانشان هستند؟ چطور برای دفاع از تیمشان فرافکنی می کنند حتی آقای نکونام آیا این حق استقلال و هوادارانش نیست که چنین نیروهای عاشقی را کنار خودش داشته باشد؟
اگر رفاقت تان با مهدی یکتا مهم تر از استقلال است شک نکنید یک گام بلند از دل استقلالی ها دور شدید.
هوادارانی که به خاطر تبعیض ها و نابرابری ها دل شکسته و مغموم هستند اما پای شما ایستادند را اینگونه از خود نرانید و پشت خودتان را خالی نکنید.
جای رفاقت شما با مهدی یکتا بیرون از باشگاه مقدس استقلال است.
یکتا هم اگر برای رفاقت با شما ارزش قائل باشد شرایط شما را درک می کند و به خاطر انکه تبعات این انتخاب دامن شما را نگیرد به استقلال نمی آید اما اگر آمد بدانید اول آنکه منافعش را به رفاقت با شما ترجیح داده دوم آنکه برای حاشیه سازی برنامه دارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32462

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها