نتیجه در اختیار داشتن پول بی حساب و کتاب | آوای استقلال
1
توافق پرسپولیس با دروازه‌بان برزیلی؛

نتیجه در اختیار داشتن پول بی حساب و کتاب

  • کد خبر : 32441
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
نتیجه در اختیار داشتن پول بی حساب و کتاب
بعد از آنکه پرسپولیس موفق به جذب خالدآبادی نشد کادر فنی این تیم درخواست جذب دروازه‌بان زیر بیست و سه سال خارجی را به باشگاه داد.

به گزارش آوای استقلال، آنطور که گفته می شود توافقاتی نیز با یک دروازه‌بان برزیلی داشته اند و تنها مذاکره بر سر جزئیات قرارداد باقی مانده است.
تیمی که دروازه بان شماره یک تیم ملی و گران ترین بازیکن ایرانی لیگ برتر را دارد و با صد و پنجاه میلیارد موفق به بازگرداندن او شد چرا باید دروازه بان زیر بیست و سه سال خارجی بخرد؟
یعنی ایران دروازه بان زیر بیست و سه سال ندارد؟
نمی شود یک دروازه بان از این رده سنی انتخاب کرد و او را چند سالی پرورش و تعلیم داد تا در آینده ناجی این تیم شود؟
یک دروازه بان کم سن و سال خارجی چند سال در ایران می ماند؟
چند سال قرارداد دلاری می بندد تا بالاخره به شرایطی برسد که بتواند درون دروازه سرخ ها قرار بگیرد؟
چرا زیر بیست و سه ساله ها نباید از بازیکنان داخلی باشند که سرمایه فوتبال این کشور هستند چرا به بازیکنان خودی بال و پر داده نشود؟
بازیکن کم سن و سالی که قرار است ذخیره بیرانوند باشد خارجی و داخلی اش از کدام منظر برای یک مربی می تواند جذاب و مهم باشد؟
کلی دلار صرف خرید یک بازیکن کم سن و خارجی شود که ذخیره بودنش را اینجا بگذراند و روزهای اوجش را به کشورهای دیگر برود(تازه اگر اوجی داشته باشد).
دلار خرج ذخیره ها کردن دلیلی جز دسترسی به خزانه دولت ندارد!
بازیکنی که قرار است قرضی به پرسپولیس برود و تنها بیست و دو سال سن دارد آیا فرصت درون دروازه قرار گرفتن با وجود بیرانوند را خواهد داشت؟
بر فرض این فرصت هم به او داده شود چند بازی می تواند جای بیرانوند را بگیرد؟
برای چند بازی دلارها را خرج می کنند؟
خرید بازیکن خارجی اصلا بد نیست اما نه بازیکنی که مطمئنا ذخیره است، بازیکنی که تنها بیست و دو سال دارد و بدون تجربه است، چطور می تواند در شرایط حساس به داد پرسپولیس برسد؟ آیا واقعا هدف از خرید او تقویت تیم است؟
وقتی گل محمدی می بیند
باشگاه برای خرید هر بازیکنی که بخواهد بدون دغدغه مالی اقدام به جذب فرد مورد نظر می کند، طبیعی است که هر نام و هر خرید غیر منطقی و هر پیشنهاد عجیبی را به باشگاه می دهد!
نمی دانیم نهادهای نظارتی چرا به این موارد، به این ریخت و پاش ها به این خریدهای غیر ضروری و شبهه برانگیز ورود نمی کنند؟
چطور کسی به این خریدها اعتراض نمی کند؟
آنها که قرارداد یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی بازیکن جوان استقلال را سیزده میلیارد می نویسند الان کجا هستند که در خصوص این خریدهای عجیب بنویسند و حساب کتاب کنند که به دلار چقدر باید پول بابت بازیکنی داده شود که قرار است فقط در صورت مصدومیت و محرومیت نفر اصلی درون دروازه قرار گیرد؟
تیم سوگلی چه مصونیتی دارد که بدون واهمه، بدون آنکه نگران اذهان عمومی باشد، بدون آنکه از پاسخگویی به دلایل این خریدها و منابع مالی آن ترسی داشته باشد هر کاری می خواهد می کند و هر که را بخواهد با هر قیمتی جذب می کند؟
آنوقت استقلال حتی برای خرید بازیکنان اصلی تیم، برای به حد نصاب رساندن نفرات تیمش هم پول ندارد و به خاطر بی پولی به رغم قهرمانی در لیگ از حضور در آسیا محروم شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32441

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها