مشاوره یا تخریب؟ مسئله این است | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

مشاوره یا تخریب؟ مسئله این است

  • کد خبر : 31639
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
مشاوره یا تخریب؟ مسئله این است
باشگاه استقلال در حال حاضر با سرپرست اداره می شود.

به گزارش آوای استقلال، حجت کریمی که مدتی عضو هیت مدیره بوده در همان دوران بارها تمایلش را برای مدیر عاملی یا سرپرستی باشگاه نشان داد.
اما هربار که برای سرپرستی به وزارت ورزش چراغ سبز نشان می داد، بخت یارش نبود تا اینکه حاشیه های فتح الله زاده سبب شد تا جاده ای برای کریمی باز شود او هم که از مدتها قبل دنبال چنین سمتی بود  از همین فرصت استفاده کرد.
تا اینجای کار از نظر اهالی فن و هواداران هیچ ایرادی ندارد که یک فردی مراحل مدیریتی را در یک باشگاه طی کرد و به سرپرستی رسید
اما اگر به رزومه حجت کریمی قبل از آمدن به استقلال نگاه کنیم، حضور او در فدراسیون کشتی جلب توجه می کند همین سبب رفاقت او با علیرضا دبیر شد.
دبیر ریس فدراسیون کشتی چه در دوران ورزشی، چه دوران مدیریت حاشیه های زیادی داشت اما بازهم ما به این‌مسئله ایرادی نمی گیریم
ایراد و مشکل آنجا است که جناب سرپرست در دوران انتخاب مربی جدید باشگاه بیشتر از اینکه از کمیته فنی منصوب خودش مشاوره بگیرند از یار قدیمی اش، علیرضا دبیر درباره انتخاب مربی مشاوره می گرفت این حرکت کریمی آنقدر واضح بود  که داد کمیته فنی و پیشکسوتان را در آورد.
جناب سرپرست چند شب گذشته در برنامه شبهای فوتبالی به هواداران گفتید سرباز وخادم هوادار هستید.
اگر این ادعای شما درست باشد هیچ هواداری دوست ندارد فردی خارج از باشگاهِ استقلال و بدتر از آن، خارج از فوتبال  به شما مشاوره بدهد.
اگر با فضای فوتبال و به طور کلی با فضای ورزش آشنا بودید می دانستید پیشکسوتان و هوادارن می توانند در بزنگاه های حساس پیشتیبان باشگاه و مدیریت آن باشند.
آقای کریمی دخالت دادن افراد غیر فوتبالی در امور باشگاه باعث
تخریب خودتان و ایجاد حاشیه برای تیم می شود.
استقلال بیش از هرچیزی به نیمکتی آرام احتیاج دارد.
جناب سرپرست شما بر صندلی مدیریت باشگاه ایی نشسته اید به گفته خودتان قبل از آمدن از تمام مشکلات مالی وحواشی باشگاه اطلاع داشتید ‌پس لطفا با رفتارهای خودتان برای تیمی که بیش از هرچیزی به نیکمتی آرام احتیاج دارد حاشیه درست نکنید.
خودتان هم می دانید در بین جامعه هودارای استقلال جایگاه قابل قبولی ندارید و بهتر بگوییم جامعه هودارای شمارا نمی خواهد و برای نخواستن شماهم دلایل منطقی دارد.
پس با خودزنی های گاه و بیگاه با مصاحبه های بی ربط بیش از این جایگاه خودتان را نزد جامعه هواداری پایین تر نیاورید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31639

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها