شخص پرست ها را طرد کنید | آوای استقلال
0
سطح توقعات را پایین نیاوریم اما، فشار ممنوع!

شخص پرست ها را طرد کنید

  • کد خبر : 31599
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
شخص پرست ها را طرد کنید
در شرایط نسبتا خوبی جواد نکونام به استقلال رسید، شرایط خوب یعنی این بار بر خلاف سالهای اخیر، پیش از پایان فصل نقل و انتقالات استقلال مربی اش را شناخت و می تواند خودش بر اساس تفکراتش نفرات مورد نیازش را جذب کند.

به گزارش آوای استقلال، نکونام بعد از فرهاد مجیدی می تواند دومین مربی نسل جوانی باشد که استقلال را به افتخاراتی که پیش از این منصور پورحیدری، ناصر حجازی و امیر قلعه نوعی، کسب کرده اند، برساند. دومین مربی نسل جوانی که با تعصب به استقلال و تجهیز به علم روز فوتبال و به پشتوانه حمایت همه جانبه هواداران و خبرنگاران استقلالی، این تیم پر افتخار را به جایگاهی که استحقاقش را دارد برساند.

بعد از امیر قلعه نوعی هر کدام از بازیکنان استقلال در کسوت مربی روی نیمکت این تیم نشستند نتوانستند توفیقی به دست بیاورند و حضورشان جز خسران و سرمایه سوزی نبود اما بعد از سالها فرهاد مجیدی که کمتر کسی گمان می کرد بتواند در قامت سرمربی، قهرمانی را آنهم با آن شکوه و جلال به استقلال هدیه کند، ظهور کرد و استقلال را بعد از سالها روی سکویی برد که استحقاقش را داشت و سالها با دخالت های خارج از فوتبال این تیم را تضعیف کردند تا از جایگاه واقعی اش دور کنند.

بعد از موفقیتی که فرهاد با استقلال به دست آورد این تیم باز به دست دیگرانی سپرده شد که ماندنی نباشند که به بهانه دلار و بدهی خارجی فراری شان بدهند اما جواد نکونام که آمد باید بماند باید با حمایت هواداران و اتحاد تمامی عاشقان واقعی این تیم فرود و فرازها را طی کند و بر قله ایستادن را به رخ بکشد.

باید با خودی هایی نظیر نکونام و هاشمی نسب به حضور قدرتمندانه در آسیا سلام کنیم و این میسر نخواهد بود مگر با حمایت آگاهانه و همه جانبه ی هواداران و خبرنگاران استقلالی، استقلالی های واقعی نه شخص پرستان تفرقه افکن!

هواداران باید حواس شان باشد از طرفداران هیچ جناحی بازی نخورند، نه امیر قلعه نوعی بد استقلال و هوادارانش را می خواهد نه فرهاد مجیدی اگر زنده یاد و جاوید نام ناصر حجازی هم بود مثل منصور پورحیدری توفیق و سربلندی استقلال را می خواست.

پس به جای نگاه کردن به دهان آدم های منفعت طلب شخص پرست، اگر موضع امیر و فرهاد را خواستید پیج شخصی خودشان را ببینید.

حواستان باشد نه با تحریک افراد شخص پرست عرصه را بر نکونام تنگ کنید، نه توقع ها را از این تیم کم کنید.
حمایت آگاهانه و به خرج دادن صبوری، منافاتی با انتظار قهرمانی داشتن، ندارد وقتی آگاهی باشد هم صبوری به موقع است هم توقعات.

یادتان باشد  پیش از دور کردن دشمنان بیرونی، باید ابتدا از درون گندزدایی شود، باید ابتدا تفرقه افکنان داخلی را از خود دور و فضای هواداری را یک دست و سالم کرد، وقتی از پس این کار برآمدیم آنگاه می توانیم مافیای رسانه سرخ را ناکام بگذاریم و به سازمان لیگ و داوران و وزارت و…هم اجازه تضعیف و تبعیض ندهیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31599

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها