تکلیف حقوق مشاوران نامرئی را مشخص کنید | آوای استقلال
2
استقلال باید مثل خانه شیشه ای باشد

تکلیف حقوق مشاوران نامرئی را مشخص کنید

  • کد خبر : 31591
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
تکلیف حقوق مشاوران نامرئی را مشخص کنید
استقلال طی چند سال اخیر با پدیده عجیب و غریبی به نام مشاوران نامرئی مواجه شده است.

به گزارش آوای استقلال، مردانی که جلوی صحنه حضور ندارند اما در پشت صحنه نقشی فعال ایفا می کنند! افرادی که سمت مستقیم ندارند اما از بسیاری صاحب‌منصبان در استقلال نفوذ بیشتری دارند. مردانی که به ظاهر وجود خارجی ندارند اما در باطن حضورشان فوق العاده قدرتمند است!
تعداد چنین مشاورانی طی چند سال اخیر افزایش پیدا کرده و هر از چند گاهی پس از اینکه مدیریت باشگاه دچار تحول می‌شود، اسامی بعضی از این مشاوران رسانه ای می شود.
اینکه باشگاه استقلال می خواهد از چنین نفراتی استفاده کند اصلا اتفاق بدی نیست و در تمام دنیا مرسوم است اما همه چیز باید مانند یک اتاق شیشه ای باشد و شفافیت آن به رویت همگان برسد.
اگر قرار باشد شخصی به مدیران باشگاه مشاوره بدهد یا باید مسئله به صورت رسمی مشخص شده و پست این فرد رسانه‌ای گردد یا اینکه همه چیز در قالب بحث های دوستانه باشد و مشاور مورد نظر دستمزدی بابت این کار نگیرد.
اینطور نمی شود که یک نفر بابت پست غیر رسمی حقوق رسمی بگیرد و این جزو همان موارد نارسایی است که حتماً باید در استقلال به طور کامل از بین برود .
اگر این باشگاه مشاور دارد حقوق چنین افرادی باید به طور دقیق معین و اعلام شود تا مردم بدانند بودجه استقلال صرف چه افرادی می شود و کمک فکری آنها چه کمکی به این باشگاه می کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31591

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها