مراقب حاشیه سازی پرسپولیسی ها نباشیم قطعا ضربه بزرگی خواهیم خورد | آوای استقلال
3
هاشم حیدری مطرح کرد ؛

مراقب حاشیه سازی پرسپولیسی ها نباشیم قطعا ضربه بزرگی خواهیم خورد

  • کد خبر : 21673
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۱۶
مراقب حاشیه سازی پرسپولیسی ها نباشیم قطعا ضربه بزرگی خواهیم خورد
هاشم حیدری معتقد است در فصلی که گذشت آبی پوشان کم از اشتباهات داوری ضرر نکرده اند.

هاشم حیدری در گفتگو با آوای استقلال در خصوص دیدار دیشب تیم های استقلال و نفت آبادان که به برتری آبی پوشان به پایان رسید اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. معمولاً پیش دربی ها خوب از آب در نمی آیند اما در این بازی استقلال بازی بسیار خوبی را ارائه کرد و برای حفظ فاصله خود با پرسپولیس یک بازی منطقی را ارائه کرده و به حریف موقعیت نداد اما در بخش ضدحملات باید تیم بیشتر دقت کند تا مثل چند دقیقه آخر بازی های اخیر به خصوص نفت آبادان تحت فشار قرار نگیرد اما در هر صورت هدف ۳ امتیاز بود که حاصل شد تا همچنان فاصله ی ششم امتیاز تا دربی حفظ شود.
وی درباره شرایط فنی استقلال در بخش هجومی در این مسابقه گفت: به نسبت بازی های قبلی بهتر بودیم و استقلال ریتم بهتری داشت و خودم فکر می کنم در خط حمله خوب موقعیت ایجاد کردیم اما همچنان تیم ضعف‌هایی دارد و هنوز کامل نشده با این حال در نتیجه گیری خوب عمل کرده و از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار است.
مهاجم سالهای دور استقلال تاکید کرد: این تیم هنوز از لحاظ تمام کنندگی و نداشتن یک مهاجم شش دانگ ضعف دارد و معتقدم که یک هافبک رونده مثل مهدی ترابی می‌خواهد البته عزیز بیک آمانوف و هم خوب است و باهوش نشان داده اما جا دارد تا جا بیفتد او در زمین تنهاست و بقیه بازیکنان روی دستش حرکت نمی کنند چون در فصل جاری بیشتر روی سانتر کردن تمرکز کرده‌ایم ضمن این که در در بازی مقابل نفت آبادان در کارهای ترکیبی بهتر شده بودیم و بالاخره بعد از مدت ها دیدیم که چند کار ترکیبی تر و تمیز را استقلالی ها انجام دادند.
پیشکسوت استقلال درباره مشمول شدن مدافعان سرباز این تیم و این موضوع که این اتفاق کمتر به چشم می آمد گفت: طبیعی بود که در خط دفاعی مشکلاتی ایجاد شود چون این دو بازیکن از ارکان موفقیت استقلال در فصل جاری بودند اما با بازگشت عارف غلامی و اضافه شدن رافائل که نوید یک دفاع بسیار خوب را داد امیدها زنده نگه داشته شد  ضمن اینکه دانشگر هم اگر برسد می‌تواند به خط دفاعی پوشش داده و این معضل را برطرف کند.
هاشم حیدری درباره دربی هفته آینده اظهار داشت: دربی همیشه ۵۰۵۰ است اما از لحاظ روحی ما بهتر هستیم این در حالی است که پرسپولیسی‌ها دارند دست به هر کاری می زنند تا بتوانند روند خوب استقلال را متوقف کنند. وقتی دشمن می‌خواهد حریف را تضعیف کند این اتفاقات طبیعی است و در همه جای دنیا رخ می دهد هرچند جنس شیطنت‌های ما فرق می کند اما ما باید کار خودمان را بکنیم و مستقیم و بدون حاشیه جلو برویم تا قهرمانی را به دست بیاوریم و کاری هم به حاشیه‌سازی پرسپولیسی‌ها نداشته باشیم.
وی در پایان درباره اینکه آیا واقعاً داوری‌ها به سود استقلال است گفت: نه چه کسی این حرف را زده است اتفاقاً در برخی بازی‌ها ما ضرر هم کردیم و اگر ترازو و مقیاس بیاورید جزو تیم‌های هستیم که ضرر کرده ایم، شاید یکی دو بازی به نفع ما کار کردند اما در بسیاری از بازی ها اتفاقات داوری به ضرر ما شد و تعجب می‌کنم موضوع پنالتی ها را پیش می کشند در حالی که اینها همه پنالتی بوده اما انقدر پنالتی های استقلال در فصول اخیر را نگرفتند که همه بد عادت شده اند. مگر در همین فصل جاری برای پرسپولیس کم اتفاقات داوری رخ داد که به نفع این تیم شد؟ مگر ما بودیم که با دست گل زدیم و در دربی رفت پنالتی کدام تیم را نگرفتند پس این صحبت‌ها را مطرح می کنند تا شرایط ما را متوقف کنند که بعید می دانم این اتفاق می‌افتد.
  

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21673

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها