مقایسه کارگردان پرسپولیسی با یک استقلالی/ این کجا و آن کجا! | آوای استقلال
4

مقایسه کارگردان پرسپولیسی با یک استقلالی/ این کجا و آن کجا!

  • کد خبر : 19820
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مقایسه کارگردان پرسپولیسی با یک استقلالی/ این کجا و آن کجا!
کارگردان سریال نیسان آبی در حالی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد که خیلی‌ها این کار را نوشدارو پس از مرگ سهراب دانستند.

به گزارش آوای استقلال، اخیرا در یکی از سریال‌های نمایش خانگی دیالوگ‌هایی شنیده شد که باعث رنجش خاطر هواداران استقلال شد. موضوع فقط کرُی‌خوانی نبود، چون قرار نیست هر هیچ برنامه‌ای بحث کُری‌خوانی وجود نداشته باشد، ولی اینکه بخواهند با کنایه و زیر سوال بردن قهرمانی حرفی بزنند هواداران نمی‌توانند بپذیرند. منوچهر هادی، کارگردان این سریال از هواداران استقلال عذرخواهی کرده است، ولی خیلی‌ها کار او را نوشدارو پس از مرگ سهراب دانستند.

قابل کتمان نیست که هادی پرسپولیسی است و با آگاهی این کار انجام داد و با یک عذرخواهی به نوعی خواسته پرونده را ببنند. جالب است به این کارگردان پرحاشیه که سریال‌های اخیر او مورد انتقاد مخاطبان و بازیگران روبرو شده است، باید گفت اگر کارگردانی به هواخواهی از تیمش کاری می‌کند در نهایت احترام است. محمدحسین مهدویان کارگردان سینما یک استقلالی است که آخرین کار نمایش خانگی‌اش به نام زخم کاری با استقبال زیاد مردم روبرو شد. او در سریال یا فیلم‌هایش همیشه به استقلال توجه دارد و اگر دقت کرده باشید معمولا نوشته‌های «استقلال قهرمان» روی دیوارها دیده می‌شود. اکنون می‌توان یک مقایسه جانبی بین هادی و مهدویان کرد و گفت این کجا و آن کجا. به نظر می‌رسد هادی که به دلیل ساخت سریال‌های ضعیف مثل «دل» و «عاشقانه ۲» دیگر جایگاهی بین اهالی سینما ندارد و با سریال طنز نیسان آبی هم نتوانست مخاطبان را جذب کند، قصد داشت حداقل هواداران تیم مورد علاقه‌اش را کنار خود داشته باشد تا بعدها برای استقبال از فیلم‌هایش از آنها استفاده کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19820

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها