چرا سازمان لیگ از کاپیتان پرسپولیس شکایت نکرد؟ / وقتی صحبت‌های غفوری ناراحت کننده بود | آوای استقلال
0

چرا سازمان لیگ از کاپیتان پرسپولیس شکایت نکرد؟ / وقتی صحبت‌های غفوری ناراحت کننده بود

  • کد خبر : 16216
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
چرا سازمان لیگ از کاپیتان پرسپولیس شکایت نکرد؟ / وقتی صحبت‌های غفوری ناراحت کننده بود

به گزارش آوای استقلال، پس از صحبت‌هایی که وریا غفوری درباره اختصاص چند درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان فوتبال به سازمان لیگ صحبت کرد، مسئولان این سازمان از کاپیتان استقلال به خاطر اظهارنظرهایش شکایت کردند. به دنبال صحبت‌های غفوری، یکی دو نفر از بازیکنان فوتبال موضع مشابهی گرفتند. سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس ضمن صحت […]

به گزارش آوای استقلال، پس از صحبت‌هایی که وریا غفوری درباره اختصاص چند درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان فوتبال به سازمان لیگ صحبت کرد، مسئولان این سازمان از کاپیتان استقلال به خاطر اظهارنظرهایش شکایت کردند. به دنبال صحبت‌های غفوری، یکی دو نفر از بازیکنان فوتبال موضع مشابهی گرفتند. سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس ضمن صحت صحبت‌های غفوری انتقادهای تندی علیه سازمان لیگ انجام داد.

اکنون این سوال از مسئولان سازمان لیگ مطرح می‌شود چطور بلافاصله از غفوری شکایت کردند، اما واکنشی به اظهارات تند کاپیتان پرسپولیس نکردند. چطور تا اتفاقی می‌افتد این سازمان مقابل استقلال گارد می‌گیرد، اما در قبال پرسپولیسی کاری نمی‌کند؟ این سؤال را باید سازمان لیگ پاسخ بدهد، هر چند که گذشته نشان داده آنها هیچ وقت در قبال استقلال تصمیم‌گیری‌های مثبتی نداشتند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16216

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها