سریال بلاتکلیفی استقلال با کارگردانی وزیر ورزش! | آوای استقلال
4
سرنوشت آبی ها برای حمید سجادی اهمیتی دارد؟

سریال بلاتکلیفی استقلال با کارگردانی وزیر ورزش!

  • کد خبر : 12997
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
سریال بلاتکلیفی استقلال با کارگردانی وزیر ورزش!
آقای حمید سجادی! به راستی صدای هواداران ناراضی استقلال را نمی شنوید؟ بلاتکلیفی امروز استقلال محصول بی تفاوتی شخص شماست نه فرد دیگر !

به گزارش آوای استقلال، حمید سجادی با شعار برقراری عدالت مدیریت دستگاه ورزش را در دست گرفت اما با آنالیز عملکرد آقای وزیر پیداست وی نیز همان راهی را می رود که پیش از این مسعود سلطانی فر طی کرده بود، نگاه دوگانه دستگاه ورزش به سرنوشت دو باشگاه سرشناس فوتبال ایران به قدری ملموس است که نمی‌توان به راحتی آن را هضم کرد.

نزدیک به سه روز پیش مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از اعتراض هواداران ناراضی این تیم اقدام به استعفا کرد اما تا این لحظه هیچ خبری از انتخاب جانشین و تیم جدید هئیت مدیره آبی پوشان پایتخت نیست، در حالی که در باشگاه رقیب بلافاصله پس از استعفای مدیرعامل آن باشگاه رئیس هئیت مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد تا کارهای باشگاه روی زمین نماند، اما انگار استقلال برای دستگاه ورزش و متولی آن اندک اهمیتی ندارد، سریال امروز و فردا همچنان ادامه دارد، بازی اسم و فامیل به قدری اعضاب خردکن شده است که دیگر هواداران این باشگاه تحمل فضای کنونی را ندارند.

اما با این حال جناب وزیر ترجیح می دهد با مدیرعامل گل گهر سیرجان ملاقات کند تا درباره کمک کارخانه گل گهر در ارتباط با ورود سامانه VAR به ایران با وی مذاکره کند، تا درباره سرنوشت استقلال تصمیم گیری کند، از سویی دیگر اظهارات سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مبنی بر حمایت های همه جانبه رئیس فدراسیون فوتبال از مواضع این باشگاه در فوتبال باعث خشم و نارضایتی هواداران استقلال شده است.

البته که همچنان حامیان حمید سجادی اعتقاد دارند وی به عنوان یک مدیر ورزشی درد موجود در سیستم ورزش را به خوبی می شناسد اما رفتار وی در قبال باشگاه استقلال این واقعیت را نشان می دهد که وی شبیه به مدیریت سابق دستگاه ورزش تمایل چندانی نسبت به تعیین تکلیف باشگاه استقلال و مدیریت این باشگاه چهل میلیونی ندارد.

ماجرا وقتی غم انگیزتر می شود که مصاحبه کریم باقری روی خروجی خبرگزاری های رسمی منتشر می شود، و مربی دو شغله فوتبال ایران از پیگیری ویژه رئیس فدراسیون فوتبال از موقعیت پرسپولیس خبر می دهد، در حالی که برای استقلال چنین اتفاقات و پیگیری هایی هرگز رقم نخورد تا شائبه حمایت مدیران ورزش کشور از یک باشگاه خاص تداوم داشته باشد.

آقای حمید سجادی! به راستی صدای هواداران ناراضی استقلال را نمی شنوید؟ بلاتکلیفی امروز استقلال محصول بی تفاوتی شخص شماست نه فرد دیگر ! پس لطفا این وقت کشی اعصاب خوردکن و فرسایشی را تمام کند، چرا تکلیف مدیریت استقلال را روشن نمی کنید؟ تداوم این شرایط مطمئنا ناکامی مجدد استقلال را به دنبال خواهد داشت آن وقت با سیل اعتراض ها و کامنت های تندی رو به رو خواهید شد، دقیقا همان اتمسفری که مسعود سلطانی فر با آن مواجه شد و تا روز آخر وزارتش در دستگاه ورزش بابتش سرزنش می شد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12997

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.