اردوی ۱۰ روزه استقلالی ها در دوبی | آوای استقلال
6

اردوی ۱۰ روزه استقلالی ها در دوبی

  • کد خبر : 10696
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
اردوی ۱۰ روزه استقلالی ها در دوبی
تیم فوتبال استقلال با به پایان رسیدن رقابت‌های لیگ برتر خود را آماده مصاف حساس، حیثیت و سرنوشت‌ساز مقابل الهلال از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، دیداری که قرار است دوشنبه بیست و دوم شهریور ماه به میزبانی استقلالی‌ها در ورزشگاه الوصل امارات برگزار شود.
نکته قابل توجه اینکه قرار است استقلالی ها از یک هفته دیگر کار خود را به منظور آماده سازی برای برگزاری این دیدار آغاز کرده و در این مدت آنها در بازار نقل و انتقالات به احتمال زیاد بازیکنانی که قصد جذبشان را دارند به خدمت گرفته تا در دور جدید تمرینات خود بتوانند از این دسته از بازیکنان استفاده لازم را به منظور هماهنگی آنها با ارکان تیم ببرند.
با این حال فرهاد مجیدی فقط به تمرینات تیمش در تهران اکتفا نکرده و طبق برنامه قبلی قرار است یک برنامه اردویی را برای استقلال در شهر دبی امارات تدارک ببیند و بر همین اساس آبی‌‌پوشان قرار است اوایل دهه دوم شهریورماه راهی امارات شوند تا به این ترتیب اردویی حدود ۱۰ روزه را در این شهر به منظور آماده سازی هرچه بیشتر و حضور پرقدرت در مقابل الهلال برگزار کنند.
این دیدار از آنجایی که در یک منطقه گرم و شرجی بالا برگزار می‌شود به همین منظور فرهادمجیدی برپایی این اردو را در دستور کار قرار داده و قرار است طی برپایی آن بازیکنان با شرایط آب و هوایی محل برگزاری دیدار استقلال مقابل الهلال مطابقت پیدا کرده تا از این لحاظ مشکلات بیشتری در جریان بازی گریبانگیر استقلالیها نشود.
نکته دیگر اینکه باشگاه استقلال در صدد آن است تا برای این بازی بتواند از حضور تماشاگران استفاده کرده که بر همین اساس برخی مذاکرات نیز با کنفدراسیون فوتبال آسیا به عمل آمده تا بتوان از ظرفیت های ممکن در این زمینه استفاده لازم را ببرند. در همین راستا قرار است نماینده استقلال هفته آینده راهی کشور امارات و شهر دبی بشود تا زمینه های لازم در این خصوص را فراهم بیاورد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10696

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها