فتح الفتوح یک میلیاردی مددی! | آوای استقلال
1
سرخوشی چند هفته ای مدیرعامل به بهانه پرداخت جریمه دیاباته و لکیچ

فتح الفتوح یک میلیاردی مددی!

  • کد خبر : 10056
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
فتح الفتوح یک میلیاردی مددی!
به نظر نمی رسد بیشتر از چند هفته سرخوشی مددی و دوستانش در باشگاه از این لحاظ ادامه داشته باشد.

به گزارش آوای استقلال ،باشگاه استقلال در حالی امروز از تسویه حساب با لکیچ مربی فصل گذشته این تیم و شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال خبر داده که سرجمع چیزی حدود یک میلیارد تومان برای پرداختی به این افراد صورت گرفته تا پنجره استقلال باز شود.

این در حالی است که طی روزهای آینده هر لحظه امکان صدور حکم استرا‌ماچونی و یا حتی پادوانی از سوی دادگاه عالی ورزش، کاس وجود داشته که البته این تازه آغاز ماجرا بوده و در ادامه کار چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان در مجموع برای تسویه حساب باقیمانده مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ لازم است تا استقلالی ها این ماجرا را هم از سر بگذرانند، بنابراین به نظر نمی رسد بیشتر از چند هفته سرخوشی مددی و دوستانش در باشگاه از این لحاظ ادامه داشته باشد.

لکیچ خرداد سال گذشته با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال، خواستار دریافت مطالباتش شد ولی این اتفاق رخ نداد تا اینکه با پیگیری های این مربی و پس از ارسال نامه فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال اردیبهشت ماه بسته شد.

نکته مهم اینکه مبلغ طلب لکیچ تنها ۲۰ هزار یورو بوده که به دلیل عدم پرداخت آن، این مربی پس از شکایت از آبی پوشان، باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شد.

اکنون مدیران استقلال باید مبلغ ۲۰ هزار یورو به علاوه ۵ هزار فرانک سوئیس بابت جریمه فیفا پرداخت کنند تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود.

علاوه بر آن باشگاه استقلال حدود ۱۰ میلیارد تومان در مجموع به میلیچ و شیخ دیاباته بدهکار بوده و این در حالی است که هنوز غول مرحله آخر یعنی زمان صدور رای پرونده استراماچونی از دادگاه عالی ورزش فرار نرسیده اما هر لحظه امکان وقوع این ماجرا وجود دارد.

این در حالی است که پادوانی نیز به دادگاه عالی ورزش، کاس شکایت کرده و شاید این بازیکن سابق برزیلی استقلال نیز برای این باشگاه دردسرهایی را ایجاد کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10056

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها