۵ملی پوش، حداقل سهم استقلال در جام جهانی | آوای استقلال
4
اسکوچیچ حق آبی ها را بدهد

۵ملی پوش، حداقل سهم استقلال در جام جهانی

  • کد خبر : 27089
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
۵ملی پوش، حداقل سهم استقلال در جام جهانی
روزها به سرعت در حال سپری شدن هستند و تا چشم برهم بزنیم، جام جهانی قطر آغاز خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، مسابقاتی که تیم ملی کشورمان نیز در آن حضور دارد و برخلاف اغلب تیم‌های راه یافته، حاشیه های ما اتفاقاً پس از قطعی شدن صعودمان به این مسابقات رنگ و بویی به مراتب جدی تری به خود گرفت. هنوز نمی‌دانیم اسکوچیچ در قطر سرمربی ایران خواهد بود یا اینکه فرد دیگری قرار است هدایت تیم ما را را برعهده بگیرد؟ ماجرایی که قطعاً به تیم ملی می تواند لطمه بزند و باید هرچه سریعتر تکلیف نیمکت این تیم را مشخص کرد .البته جدا از این مسئله ،طبیعی است که هواداران استقلال هم نگاه ویژه ای به شرایط دارند و دلشان می‌خواهد حق مطلب در مورد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ادا شود.

چهره های شایسته

تیم ملی محل تجمع بهترین سرمایه های فوتبال هر کشور است و باید بدون تعلق پذیری از رنگ ها، نفرات را برگزید اما کاملاً طبیعی است که موقعیت بازیکنان و شرایط تیم باشگاهی آنها در این مسئله نقش مهمی ایفا می‌کند. وقتی استقلال فصل قبل مقتدرانه و بدون حتی یک شکست عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است، بنابراین حق مسلم این تیم تلقی می شود که بیشترین ملی پوش را در آوردگاه جام جهانی داشته باشد. این حقیقتی غیر قابل کتمان است و قاعده ای است که در تمام دنیا به صورت نانوشته اجرا می شود.

سهمیه پنج نفره

اگرچه امیرحسین حسین زاده از استقلال جدا شده و حالا تحت عنوان لژیونر به تیم ملی ایران دعوت می شود ولی با این وجود باز هم استقلال آنقدر بازیکن خوب در جمع نفرات این فصل دارد که حتماً می تواند در جام جهانی آنها را به عنوان سربازان وطن در اختیار تیم ملی بگذارد .با نگاهی به اسامی استقلالی‌ها متوجه خواهیم شد که حضور در جام جهانی حداقل در مقطع کنونی حق مسلم حسین حسینی، عارف غلامی، مهدی مهدی پور، صالح حردانی و مهدی قائدی تلقی می شود .این پنج نفر حتماً در حال حاضر جزو بهترین ها هستند و عدم حضورشان در جام جهانی ظلم بزرگی در حق آنها محسوب می شود.

مردان مستعد

علاوه بر اسامی که یاد کردیم، استقلال چند بازیکن دیگر هم دارد که می تواند به تیم ملی کمک کنند. حتماً محمدحسین مرادمند و ابوالفضل جلالی شایستگی محک زده شدن را دارند و در کنار این نفرات، زبیر نیک نفس نیز بازیکن توانمندی به حساب می‌آید که نباید از کنار نامش با بی‌تفاوتی عبور کرد. البته همه این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که باید ببینیم تیم ملی با هدایت چه کسی و اندیشه های تاکتیکی کدام مربی راهی قطر خواهد شد

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27089

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.