یک مهاجم، جانشین جعفر و شاید علی کریمی؛ نیازمندی‌های استقلال چیست؟ | آوای استقلال
3

یک مهاجم، جانشین جعفر و شاید علی کریمی؛ نیازمندی‌های استقلال چیست؟

  • کد خبر : 41074
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
یک مهاجم، جانشین جعفر و شاید علی کریمی؛ نیازمندی‌های استقلال چیست؟
استقلال برای حضوری قدرتمندانه در فصل جدید نیازمند جذب چند بازیکن در پست‌های مختلف است تا بتواند ماموریت نیمه‌تمام فصل قبل را تمام کند.

به گزارش آوای استقلال، چیزی تا شروع فصل جدید فوتبال ایران باقی نمانده و تیم‌ها کم‌کم لیست خود را با جا‌به‌جایی‌های اندک باقی‌مانده تکمیل می‌کنند و با جدیت بیش‌تری به انجام دیدارهای تدارکاتی و برپایی اردوهای پیش‌فصل می‌پردازند. تیم فوتبال استقلال نیز با هدایت جواد نکونام به دنبال این است تا ماموریت نیمه‌تمام فصل پیش را تمام کند و در همین راستا شاهد تغییرات قابل‌توجهی بوده‌ایم. تغییراتی که نباید پایان‌یافته قلمدادش کرد و طی روزهای آتی ممکن است ادامه‌دار باشد.

مهاجم
در حال حاضر گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی تنها مهاجمان استقلال برای فصل جدید هستند که حضورشان در این تیم قطعی است و آینده کاری پیمان بابایی و آرمان رمضانی در جمع آبی‌پوشان پایتخت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. شنیده می‌شود خرید یک مهاجم، اولویت اصلی مدیریت باشگاه در روزهای باقی‌مانده تا شروع فصل جدید به حساب می‌آید. با توجه به در دسترس نبودن مهاجم درجه‌یک داخلی، احتمالا گزینه مدنظر آبی‌ها برای تقویت خط حمله یک بازیکن خارجی خواهد بود.

مدافع چپ
سرباز شدن ابوالفضل جلالی باعث شد تا استقلال برای پر کردن جای خالی او به سراغ میلاد زکی‌پور برود. اما حالا در صورت جدایی احتمالی جعفر سلمانی، آبی‌ها باید به فکر جذب یک فول‌بک یا وینگ‌بک چپ دیگر باشند. بازیکنی که بتواند در موقع لزوم جای خالی زکی‌پور را پر کند و نقش بازیکن آلترناتیو را در این پست ایفا کند. در صورت عدم توافق با گزینه جدید، احتمال تمدید قرارداد سلمانی دور از ذهن نیست.

هافبک مرکزی
دیگر پستی که استقلال در آن نیاز به خرید بازیکن دارد، پست هافبک مرکزی است. جواد نکونام به دنبال بازیکنی است که بتواند هم نقش یک هافبک تدافعی را به خوبی بازی کند و هم یک بازی‌ساز قابل باشد. در صورت پیدا نشدن بازیکنی با این مشخصات، احتمالا یا یک هافبک بازی‌ساز یا یک هافبک تدافعی به خدمت گرفته می‌شود. طی چند روز اخیر نام علی کریمی بسیار در رسانه‌ها شنیده شده است. بازیکن تیم کایسری‌اسپور مورد توجه کادرفنی استقلال است تا بتواند با حضورش جای خالی مهدی مهدی‌پور را پر کند و در امر بازی‌سازی نیز کمک‌حال تیمش باشد. باید دید این هافبک خوش‌فکر بار دیگر به فوتبال ایران و باشگاه استقلال بازخواهد گشت یا خیر.

هنوز زمان قابل توجهی تا شروع فصل جدید باقیست و باید دید جا‌به‌جایی‌های استقلال مربوط به همین چند پست می‌شود یا تغییرات غیر قابل پیش‌بینی‌ای در راه خواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41074

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها