یک سرمربی لیگ برتری: مگر ما برای قرعه‌کشی جام حذفی پیشکسوت نداریم؟ | آوای استقلال
5

یک سرمربی لیگ برتری: مگر ما برای قرعه‌کشی جام حذفی پیشکسوت نداریم؟

  • کد خبر : 4924
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۵۷
یک سرمربی لیگ برتری: مگر ما برای قرعه‌کشی جام حذفی پیشکسوت نداریم؟
مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی با برگزاری سه دیدار از این مرحله چهارشنبه گذشته به پایان رسید و چهره هشت تیم برتر این رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش آوای استقلال، بر همین اساس قرار است با اعلام سازمان لیگ قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به زودی انجام شده تا حریفان تیم های حاضر در این مرحله مشخص شوند.

نکته قابل توجه این که با اعلام سهیل مهدی قرار است این مرحله از رقابت ها نیز تا قبل از پایان فصل بیستم لیگ برتر انجام شده و مراحل نیمه نهایی و فینال بعد از رقابت های لیگ انجام خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه بر طبق روال همیشگی باز هم قرار است با حضور پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس مراسم قرعه کشی این مرحله به صورت پخش زنده انجام شده و این در حالی است که قرعه برخی تیم ها طی یکی دو فصل اخیر کمی شائبه برانگیز بوده و مورد بحث بوده تا جایی که یکی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری که تیمش به این مرحله از رقابت ها رسیده است در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال تاکید کرد: این موضوع که هر مرحله از رقابت ها قرعه کشی میشود از آنجایی که رقبا از پیش تعیین شده نیستند خواه ناخواه به جذابیت مسابقات اضافه کرده، با این حال از همین اتفاق نیز اخبار جالبی به گوش نرسیده و گویا مواردی وجود دارد که باعث شک و شبهه شده است.

وی افزود: طی همه این سالها و ادوار گذشته که رقابت های جام حذفی در هر مرحله قرعه کشی شده شاهد حضور پیشکسوتان دو تیم مطرح پایتخت و بعضا برخی چهره های خاص همیشگی هستیم این در حالی است که برای بر هم خوردن این روال و برای اینکه شک و شبهه ها از بین برود به نظر می‌رسد باید این قاعده را برهم زده و حداقل از سری جدید رقابت ها و برای قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی از پیشکسوتان سایر تیم ها استفاده شود تا گمانه زنی هایی که در این مدت در رسانه ها می شود نیز به پایان برسد. به طور مثال تیم ما و سایر تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، همه ما از پیشکسوتان خوبی برخوردار هستیم و امیدوارم برای این که حرف و حدیث ها به پایان برسد در قرعه کشی مرحله یک چهارم این اتفاق لحاظ شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4924

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.