یکی از مهمترین اقدامات هلدینگ؛ پیدا کردن جاسوس! | آوای استقلال
1
اخبار نقل و انتقالات را چه کسی به فعالان مجازی می دهد؟

یکی از مهمترین اقدامات هلدینگ؛ پیدا کردن جاسوس!

  • کد خبر : 40028
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
یکی از مهمترین اقدامات هلدینگ؛ پیدا کردن جاسوس!
استوری هر خرده خبرنگار و فعال مجازی را که ببینید پر است از اخبار نقل و انتقالاتی که بسیاری از آنها مدعی هستند طی گفت‌وگو با یکی از مسئولین استقلال به دست آورده اند!

به گزارش آوای استقلال، ا ین مسئول کیست که در پنج، شش سال اخیر در زمان تمام مدیران همچنان باقی مانده و به خبر رسانی های زیر میزی ادامه می دهد؟
او کیست که به فراخور جیب خریدار یا نامه های محرمانه را به تلویزیون و رسانه های متمول می فروشد یا خبرهای معمولی را در فضای مجازی به بهایی اندک !
برای باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس شناسیِ جاسوسِ خود فروشِ باشگاه اصلا کار دشواری نیست.
نشانه ها و ابزار برای شناسایی و راه ها برای رسیدن درست و دقیق به جناب جاسوس آنقدر زیاد است که اگر اراده ای برای پیدا کردن خبرچین خود فروش باشد، به طرفه العینی می توان او را پیدا کرد با سند و مدرک معتبر و بدون آنکه مو لای درز آن برود!
اولین نشانه این که او سالهاست در باشگاه حضور دارد.
او کسی است که کمترین شک و ظن متوجه وی است، مظلوم نمای باشگاه است نشانه های بیشتر را نمی توان رسانه ای کرد چون نمی خواهیم بدون سند بنویسیم و فرصت تغییر رویه به او بدهیم اما وقتی ما از بیرون متوجه شدیم قطعا مسئولین باشگاه هم می توانند او را شناسایی کنند و هم می توانند با ترفندی تمیز و هوشمندانه از او مدارک جاسوسی قابل استنادی به دست آورند.
شاید از بین مسئولین نیز به طور مقطعی کسی از سر لجاجت یا قدرت طلبی مدارکی را توسط رسانه ها منتشر کرده باشد اما دادن اخبار نقل و انتقالاتی به هر خبرنگاری در هر سطحی و به فعالان مجازی، نمی تواند کار مدیرانی باشد که در روزهای شلوغ نقل و انتقالاتی به فکر منافع بزرگتری هستند!!
بارها مدیران مختلف را به شناسایی جاسوس و یا جاسوسان دعوت کردیم اما متاسفانه اراده ای برای برخورد نمی بینیم. بسیار امیدوار هستیم مسئولین هلدینگ خلیج فارس به خاطر اعتبار هلدینگ هم که شده بتوانند قدرت مدیریتی خود را نشان داده،جاسوس را پیدا کنند و بدون آنکه در حق این موزی آب زیر کاه ترحم و دلسوزی کنند و بدون توجه به التماس و زاری های جاسوس و خبرچین و خبرفروش، دُم او را از باشگاه قیچی کنند

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40028

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.