یوسفی: محرومیت ساپینتو استقلالی ها را متحد کرد | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

یوسفی: محرومیت ساپینتو استقلالی ها را متحد کرد

  • کد خبر : 29903
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
یوسفی: محرومیت ساپینتو استقلالی ها را متحد کرد
پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این روزهای استقلال صبحت کرد.

به گزارش آوای استقلال، محسن یوسفی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: تیمی که مقابل تراکتور و سپاهان شکست خورده بود به یکباره متحول شد و در ۵ بازی اخیر خود پیروزی های با ارزش را به دست آورده است است، این نشان می دهد استقلال تیم بزرگی است که می تواند با بردباری و تلاش چالش ها را از پیش رو برداشته و به فرصت تبدیل کند.

وی افزود: مهمترین عاملی که باعث شد استقلال به روزهای خوب برگردد همدلی و اتحاد مجموعه بازیکنان مربیان و باشگاه بود، همه و همه همدل شدند تا بتوانند ناکامی ها را جبران کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ساپینتو مربی باهوش، خونگرم و احساساتی است و اگر رفتار یا کار خاصی روی نیمکت انجام می‌دهد به واسطه خصوصیات اخلاقی اوست، او می خواهد استقلال را به موفقیت برساند و به همین دلیل هیجانی می‌شود.

یوسفی تصریح کرد: با جرات می‌توانم بگویم یکی از عواملی که باعث شد استقلال اوج بگیرد اتحاد استقلالی به خاطر سرمربی‌شان بود. وقتی او محروم شد  نتوانست بر روی نیمکت استقلال بشیند همه بازیکنان تلاش خود را دوچندان کرده و با تمام وجود در زمین به میدان رفتند آنها می خواستند برتری استقلال را به مربی شان هدیه بدهند.

یوسفی تاکید کرد: استقلال امروز مفاد دشواری را با نساجی مازندران که دارد. حریفی که در خانه به دنبال بهترین نتیجه مقابل استقلال است. آبی پوشان در این بازی می‌توانند به پیروزی برسند چرا که نساجی به دنبال دفاع کردن نیست و می خواهد فوتبال بازی کند کند. سه امتیاز این جدال می تواند اثرات بسیار مثبتی را در ادامه لیگ برای آبی‌پوشان به همراه داشته باشد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مهمترین نگرانی هواداران استقلال پرداخت بدهی به استراماچونی  است و آنها نگران این هستند  که هر چه سریعتر این پول پرداخت شود امیدوارم مدیران باشگاه استقلال این کار را انجام دهد تا باشگاه دچار مشکل نشود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29903

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.