یوسفی: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازی‌های خانگی‌اش را ببرد | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال

یوسفی: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازی‌های خانگی‌اش را ببرد

  • کد خبر : 28895
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
یوسفی: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازی‌های خانگی‌اش را ببرد
بازیکن استقلال معتقد است استقلال باید تمام بازی های خانگی خود را ببرد.

به گزارش آوای استقلال، محسن یوسفی بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به بازی آبی‌پوشان با مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ باشگاههای ایران اظهار داشت: استقلال تیمی است تا اینجای مسابقات با شایستگی در صدر جدول قرار گرفته است و نتایج آبی‌پوشان گویای همه چیز است.
وی افزود: ساپینتو در ابتدای فصل که هدایت استقلال را بر عهده گرفت فشار زیادی را روی خوش خود احساس می‌کرد اما ‌توانست با عملکرد خوبش توانایی‌هایش را به اثبات برساند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بازیکنان خوبی در اختیاردارد بازیکنانی که هرکدام از آنها بهترین هستند و می‌توانند نتیجه مسابقه را تغییر دهند.
وی تصریح کرد: استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان موقعیت چندانی نداشت اما برنده شد، اینکه موقعیت نداشت موضوع مهمی نبود چرا که در فوتبال سه امتیاز اهمیت زیادی دارد.
وی تاکید کرد: مس رفسنجان تیم دفاعی نیست و این باعث خواهد شد تا بازی زیبایی را شاهد باشیم، استقلال به طور حتم فوتبال متفاوتی را نسبت به بازی با صنعت نفت آبادان شاهد خواهیم بود.
بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال باید برنده از بازی خارج شود، تیمی که می‌خواهد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند باید در بازیهای خانگی برنده از زمین خارج شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28895

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.