یزدانی: شاید فصل آینده در ملوان باشم | آوای استقلال
6

یزدانی: شاید فصل آینده در ملوان باشم

  • کد خبر : 25146
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
یزدانی: شاید فصل آینده در ملوان باشم

به گزارش آوای استقلال، سیاوش یزدانی در خصوص صحبت هایی که طی روزهای گذشته انجام داده گفت: من مدت ها بود که سکوت کرده و حرفی نزده بودم. بعد از اتفاقاتی که پیرامون اعزام به سربازی رخ داد حرف های زیادی در دلم مانده بود و چند ماه با خودم کلنجار می رفتم که با […]

به گزارش آوای استقلال، سیاوش یزدانی در خصوص صحبت هایی که طی روزهای گذشته انجام داده گفت:

من مدت ها بود که سکوت کرده و حرفی نزده بودم. بعد از اتفاقاتی که پیرامون اعزام به سربازی رخ داد حرف های زیادی در دلم مانده بود و چند ماه با خودم کلنجار می رفتم که با گفتن این حرفها سبک شوم.
او افزود:

بعد از مدت ها این حرف ها زده شد و مسائلی که در این یکی دوسال باید آنها را مطرح می کردم را در یکی از مصاحبه های تصویری به زبان آوردم. اصلا دوست ندارم وارد حاشیه شوم و در این چند سال اخیر هم به جز تک موارد از من مصاحبه ای ندیدید. حالا هم بعد از این صحبت ها سعی می کنم سکوت کنم و برای مسابقات جام جهانی و حضور در این تورنمنت تمام تلاشم را خواهم کرد.
مدافع فعلی ملوان انزلی در خصوص اینکه مدعی شده بود ملوانی ها او را نخواستند گفت:

اتفاقا باید به این موضوع اشاره کنم که در آن برنامه فراموش کردم در مورد مسئولان ملوان حرف بزنم. مثل گذشته از آقایان پژمان نوری و مازیار زارع واقعا تشکر می کنم چرا که صادقانه با من برخورد کردند.
یزدانی تاکید کرد:

این عزیزان می توانستند همان زمان به حضور من و حسین مرادمند در تمرینات تاکید کنند اما وقتی شرایط روحی و روانی ما را دیدند خودشان اعلام کردند در تمرینات شرکت نکنیم.در مصاحبه قبلی هم گفتم که شرایط ملوان به شکلی بود که خوب نتیجه گرفته بودند و طبیعتا تغییر ترکیب در آن روزها که ملوان برای صعود می جنگید کار سختی بود.
او افزود:

بعد از اینکه به اردوی تیم ملی دعوت نشدم انگیزه ام کم شد و شرایطم به شکلی پیش رفت که بی هدف بودم. نمی خواهم نبش قبر کنم ولی حالا همه چیز تمام شده و جا دارد یک بار دیگر از مسئولان باشگاه ملوان و آقایان نوری و زارع تشکر کنم که در مصاحبه قبلی ام نتوانستم به لطف این عزیزان اشاره کنم و حق مطلب مطلب را در موردشان ادا کنم. الان هم که با شما صحبت می کنم سربازملوان هستم و شاید فصل آینده در این تیم بازی کنم چون وضعیتم هنوز مشخص نیست.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25146

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.