یحیی، بی دانش، بهانه گیر و قهرو! | آوای استقلال
0
بهانه هایتان از خودتان بزرگتر است؛

یحیی، بی دانش، بهانه گیر و قهرو!

  • کد خبر : 34713
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
یحیی، بی دانش، بهانه گیر و قهرو!
پرسپوليس در هشت بازی اخیر خود فقط یک بُرد داشته که این آمار برای تیمی که سقف بودجه را رد کرده و با مبلغی هنگفت بسته شده آمار فاجعه باری است.

به گزارش آوای استقلال، در بین طرفداران پرسپولیس نیز اغلب بر این عقیده اند که یحیی گل‌محمدی مربی بزرگی نیست و جالب اینکه وی هرگز به اشتباهاتش اشاره نمی‌کند و جزو مربیانی است که پس از شکست و ناکامی هم چهره ای طلبکار و حق به جانب به خود می‌گیرد!
او پس از بازی جنجالی روز جمعه برابر استقلال نیز در کنفرانس خبری حرفهایی زد که بار فنی نداشت و فقط برای رفع اتهام از خود و به قصد توجیه ناکامی های اخیر پرسپولیس بیان شد.
یحیی که تیمش در در دقیقه ۹۷ گل تساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد هرگز به این نکته اشاره نکرد که چرا تیمش تمرکز لازم را نداشته که بتواند در لحظات پایانی نتیجه را حفظ کرده و بازی را مدیریت کند؟
چرا یحیی به مدافع خود یاد نداده که درون محوطه هجده قدم آنهم در وقت اضافه و در مسابقه ای که VAR تمام صحنه هایش را زیر ذره بین دارد نباید روی پای بازیکن حریف تکل بزند؟
آیا فدراسیون فوتبال و مسئولان باشگاه استقلال و جواد نکونام مسؤل عدم تمرکز پرسپولیس در دقایق پایانی بازی هستند؟
آیا یحیی با این همه سال سابقه بازی و مربیگری هنوز بلد نیست که چنین تکل خطرناکی در محوطه جریمه خطاست و جریمه آن پنالتی است؟
چرا او به خاطر اشتباهات فنی و تاکتیکی خود و به خاطر اینکه در انتقال تمرکز و آرامش لازم به تیمش در دقایق پایانی بازی با استقلال موفق نبود از هواداران خودشان عذرخواهی نمی‌کند و فقط به دنبال بهانه و توجیه ناکامی است؟
آقای گل محمدی تیم شما همین چند روز قبل در بازی خانگی در استادیوم آزادی برابر تیم نصفه و نیمه الدحیل که از قبل حذف شده بود و چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت مغلوب شد و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت که مقصر آن ناکامی هم شخص شما بودید اما هیچوقت ندیدیم که شما برای پذیرش شکست و ناکامی و قبول مسؤلیت اشتباهات خودتان شهامت و جسارت لازم را داشته باشید.
به گواه تمام کارشناسان داوری تنها پیروزی پرسپولیس در هشت بازی اخیر نیز به لطف اشتباه داوری و گل آفساید ترابی برابر تیم هوادار بوده و مشخص است که این تیم مشکلات فنی بسیاری دارد و بیمار است اما تنها کسی که همچنان اعتقاد دارد کارش عاری از ایراد و خطاست و ناکامی هایش حاصل عوامل بیرونی و جانبی می باشد یحیی گل محمدی است که حقیقتا اعتماد به نفس او با خودخواهی و خودبزرگ بینی ادغام شده و از وی چهره ای ساخته که در اوج ناکامی و فلاکت هم قصد ندارد اشتباهاتش را بپذیرد و از هواداران تیمش عذرخواهی کند.
البته ما امیدواریم که اعتماد و حمایت مسولان باشگاه پرسپولیس از یحیی همچنان ادامه داشته باشد و او حداقل تا پایان فصل در این تیم بماند چون معتقدیم پرسپولیس با وجود یحیی در سراشیبی وحشتناکی قرار دارد و از به قهقرا رفتن او و تیم او خوشحالیم و حامی ابقاء و تداوم حضور وی در پرسپولیس هستیم!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34713

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها