یا رب مبادا گدا معتبر شود! | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

یا رب مبادا گدا معتبر شود!

  • کد خبر : 29430
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
یا رب مبادا گدا معتبر شود!
کمال کامیابی نیا در استوری خود نوشته است: یعنی واقعا یارب مبادا گدا معتبر شود، گویی کمال این استوری را خطاب به تیم خودش نوشته است.

به گزارش آوای استقلال، تیمی که سالها در این لیگ بازی کرده و سالهای سال یا با حمایت داوران یا روسای پرسپولیسی فدراسیون، یا با حمایت مسئولین سیاسی وقت نتیجه گرفت و قهرمان شد اما هیچکدامشان مثل سلطانیفر کمر به نابودی لیگ و جبران تمام کمبودهای پرسپولیس نبسته بودند.
پنج قهرمانی حاصل تلاشِ شخصی بود که کل ورزش را فدای یک تیم و بودجه همه ی رشته ها را خرج پروازهای فرست کلاس، پاداش ها، قراردادها، امکانات، داوران، مهندسین لیگ و…کرد تا تیمش با یک قهرمانی آسیایی مهر تاییدی بر قهرمانی های داخلی اش بزند و اعتباری باشد بر آن!
سرانجام آن دوران شوم تمام شد و سلطانی فر رفت و به زباله دان تاریخ پیوست اما هنوز تیم تحت حمایت او گمان می کنند کسی جز آنها نباید سه امتیاز بازی را بگیرد، کسی جرات ندارد فکر برد مقابل آنها به سرش بزند، کسی نباید خیال قهرمانی در سر بپروراند…
یک نفر این جماعت را از خواب بیدار کند. بگوید تمام شد دوران سوگلی بودن، بسته شد آن خزانه، پایان یافت
آن همه ریخت و پاش، فرو ریخت طاق دربار سلطان مسعود، تاریخِ اعتبار پنج دوره قهرمان لیگ تا حضور سلطانیفر بود، انقضای شما بلافاصله پس از رفتن وزیر با قهرمانی بلامنازع استقلال سر رسید.
اعتبار کذایی که شما گرفته بودید اندازه توانمندی تان نبود، به شما نمی‌خورد، ردای قهرمانی در قامت شما زار می‌زد، جوهر وجودی شما اینقدر نبود که بتوانید چنین اعتباری را بنویسید، بیهوده، با دعوا، با لجن خواندن دیگران، با تهمت و فحاشی به دنبال چه می گردید؟
به گذشته ی خود بازگشته اید، نمی توان لباس فاخر پوشید و ادعای پادشاهی کرد همین که تمام افتخاراتتان داخلی است پیام تبانی و مهندسی بودن آن پنج دوره را به دنیا مخابره می کند.
به فریبِ پنج دوره قهرمانی، بازیکنان این تیم یکی یکی ترانسفر شدند و البته با دیدن کیفیت بازی شان(منهای طارمی)یکی یکی به ایران بازگشتند تا ثابت شود اعتبار مهندسی شده، دوزار ارزش ندارد.
بله آقای کامیابی نیا به قول شما: خدایا مبادا گدا معتبر شود!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29430

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.