گلر بوسنیایی ۱۰ میلیارد گرفت و رفت! | آوای استقلال
0
نکته جنجالی در حرفهای کاپیتان استقلال

گلر بوسنیایی ۱۰ میلیارد گرفت و رفت!

  • کد خبر : 43354
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
گلر بوسنیایی ۱۰ میلیارد گرفت و رفت!
اشتباهات عجیب و دور از انتظار سید حسین حسینی در بازی‌های اخیر استقلال باعث شده تا این روزها در فضای مجازی و هواداری شاهد اعتراضات و انتقادات گسترده ای علیه کاپیتان استقلال باشیم.

به گزارش آوای استقلال، حسینی که معمولاً در فصول گذشته هم عملکردی پرنوسان و سینوسی داشته در بازی استقلال مقابل تیم هوادار نیز با یک خروج ضعیف و دفع عجیب توپ عامل اصلی تنها گل خورده استقلال مقابل تیمی بود که در ۶ بازی اخیر خود گلی به ثمر نرسانده بود.
کاپیتان محجوب آبی ها که از این انتقادات رنجیده خاطر است پس از پایان بازی برابر هوادار در دفاع از عملکرد خود در گفتگو با خبرنگاران به نکاتی اشاره کرد که شاید مهمترین آن، موضوع قرارداد دو بازیکن بوسنیایی باشد.
دو بازیکنی که به گفته احمد شهریاری مستقیماً با نظر او جذب شدند و فسخ قرارداد با آنها حواشی فراوانی برای باشگاه استقلال ایجاد کرد و نهایتاً هم شهریاری مدعی شد که فسخ قرارداد با این دو بازیکن مورد نظر هیچ هزینه ای برای باشگاه استقلال نداشته است اما صحبت‌های حسینی پس از بازی با هوادار، ادعای شهریاری را زیر سوال می‌برد و بیانگر این موضوع است که رئیس هیئت مدیره استقلال برای خلاص شدن از هجمه انتقادات، در اظهاراتی عجیب که با واقعیت منطبق نیست به دروغ متوسل شده و رقم پرداختی غرامت به وینگر و گلر بوسنیایی را از هواداران استقلال پنهان نموده است.
حسینی که در صحبت‌هایش مستقیما از نحوه برخورد دوگانه مدیران باشگاه گلایه و انتقاد داشت ضمن اشاره به قرارداد خود که ظاهراً بر اساس رقم توافقی فصل قبل تمدید شده به این نکته اشاره کرد که دژان کیوسفسکی دروازه بان بوسنیایی که مستقیماً توسط شهریاری جذب شده بود بدون اینکه حتی یک بازی برای استقلال انجام بدهد ۱۰ میلیارد دریافت کرد و رفت!
حالا شهریاری باید در خصوص این موضوع با دلایل کافی و با صراحت، واقعیت ماجرا را به صورت شفاف و بدون کم و کاست به هواداران استقلال توضیح دهد.
اگر شخصا از حساب خود این غرامت را پرداخت کرده که هیچ اما چنانچه با اشتباهات ایشان این ضرر هنگفت به باشگاه تحمیل شده، پس طبق فرمایشات ریاست محترم جمهوری( هر کس مسبب ضرر و زیان شرکت ها ،کارخانه‌جات و.. دولتی شناخته شود باید این ضرر و زیان وارد شده را جبران نماید) احمد شهریاری باید ضرر و زیان وارد شده به باشگاه استقلال که باشگاهی دولتی است را با تاخیر تادیه به حساب باشگاه واریز و فیش مربوطه را جهت تنویر افکار عموم هواداران عیناً منتشر نماید.
رئیس هیئت مدیره استقلال که علاقه فراوانی به دیده شدن و دخالت در امور غیر‌مرتبط با حوزه وظایف و اختیارات خود دارد باید پاسخگو باشد که مبلغ غرامت پرداختی به دو بوسنیایی که قراردادشان را با استقلال فسخ کردند دقیقا چقدر بوده و این مبلغ از کجا تأمین شده است؟
اگر مبلغ غرامت به گلر و وینگر بوسنیایی از حساب باشگاه استقلال پرداخت شده شهریاری باید به خاطر این اشتباه بزرگ و این ضرر و زیان هنگفت که به باشگاه تحمیل کرده مؤاخذه شود و مدیران هلدینگ به خاطر چنین گاف سنگینی عذر او را بخواهند.
استقلال با همین مبلغی که صرفا به خاطر اشتباه بزرگ شهریاری حیف و میل شده می‌توانست یک بازیکن خوب جذب کند و حالا او باید جوابگوی هلدینگ و هواداران باشد که چرا خودسرانه دست به اقدامی زد که استقلال را وارد  حاشیه کند !
در همین حال گفته می‌شود که کل قرارداد سید حسین حسینی برای فصل جاری ۱۲ میلیارد تومان است و شاید دلیل اصلی گلایه و ناراحتی وی از مدیران استقلال همین موضوع باشد که چرا گلر بوسنیایی بدون حتی یک بازی ۱۰ میلیارد غرامت گرفت تا راضی شود قراردادش را فسخ کند اما قرارداد گلر اول استقلال ۱۲ میلیارد تومان است؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43354

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها