گلایه استقلالی ها از تلویزیون؛ به مددی تریبون می دهید، به رسول پناه نه؟ | آوای استقلال
1

گلایه استقلالی ها از تلویزیون؛ به مددی تریبون می دهید، به رسول پناه نه؟

  • کد خبر : 7652
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
گلایه استقلالی ها از تلویزیون؛ به مددی تریبون می دهید، به رسول پناه نه؟
صرف نظر از این که مددی این بار مبلغ کمک شده از سوی هواداران استقلال را 682 میلیون بیان کرد که از 300 میلیون دفعه قبل بیشتر و از 5 میلیارد مطرح شده از سوی نامداری کمتر است، هواداران استقلال از این متعجب هستند که چرا تلویزیون تا این حد سریع به مددی تریبون می دهد؟

به گزارش آوای استقلال،در پی هجمه های ایجاد شده علیه مدیرعامل استقلال، تلویزیون دیروز به احمد مددی تریبون داد تا از خودش دفاع کند و این کار تعجب طرفداران استقلال و پایگاه های طرفداری این تیم در فضای مجازی را به دنیال داشت.

درست مثل نوبت قبل که بلافاصله در پی حمله فرهاد مجیدی به احمد مددی، صدا و سیما در یکی از بخش های خبری خود به مدیرعامل استقلال فرصت داد تا از خودش دفاع کند، این بار هم همین که مشاور سابق هیات مدیره استقلال علیه احمد مددی دست به افشاگری زد، تلویزیون بلافاصله گزارشگر خود را به باشگاه استقلال فرستاد تا احمد مددی جواب ادعاهای علی نامداری را بدهد که این رفتار گلایه هواداران استقلال را به همراه داشت.

انتقادها از احمد مددی به اوج رسیده است. هواداران استقلال هم مانند فرهاد مجیدی و مربیان و بازیکنان این تیم به مدیریت احمد مددی معترض هستند و این اعتراض ها در فضای مجازی رو به افزایش است. اما در این میان تلویزیون در بخش خبرهای ورزشی خود از به تریبون می دهد و این موقعیت را ایجاد می کند تا مدیرعامل استقلال بتواند جواب شایعه ها را بدهد.

همین رویه با اعتراض تند طرفداران استقلال مواجه شده است.

اعتراض هواداران استقلال: چرا درخواست رسول پناه را رد کردید؟

وقتی امروز هم درست مثل هفته گذشته بلافاصله پس از حمله به مدیرعامل استقلال، تلویزیون فرصت مناسبی در اختیار احمد مددی گذاشت تا جواب نقدها را بدهد، پایگاه های هواداری استقلال در فضای مجازی از این رویه صداوسیما انتقاد کردند. آنها مدعی شدند وقتی رسول پناه، رییس سابق هیات مدیره پرسپولیس می خواست در قبال حمله های یحیی گل محمدی از خودش دفاع کند، تلویزیون این فرصت را به او نداد و با این که رسول پناه پس از مخالفت یحیی گل محمدی با مناظره در فوتبال برتر، به این برنامه و برنامه های ورزشی تلویزیون نامه رسمی زد تا به او فرصت بدهند در یک برنامه تلویزیونی جواب حرف های یحیی را بدهد، تلویزیون با اعلام موضع خودداری از دامن زدن به حواشی، به او تریبون نداد اما همین که فرهاد مجیدی علیه مدیرعامل استقلال حرف زد و مدیرعامل باشگاه برای دفاع از خود تریبون خواست، این امکان را در اختیارش گذاشتند که جواب سرمربی استقلال را بدهد و این جا دیگر موضع شان پرهیز از دامن زدن به حواشی نبود.

هواداران استقلال نیز در شبکه های اجتماعی با تعجب می پرسیدند چرا هر وقت مدیرعامل استقلال می خواهد درباره این باشگاه افشاگری کند، تلویزیون به او تریبون می دهد اما ماه هاست از تریبون دادن به رسول پناه برای افشاگری علیه سرمربی پرسپولیس خودداری می شود؟

تعجب استقلالی ها از مصاحبه های تلویزیونی مددی

صد البته تفاوت رسول پناه و احمد مددی در این است که رسول پناه در حال حاضر هیچ سمتی در پرسپولیس ندارد و احمد مددی مدیرعامل استقلال است اما هواداران استقلال می گویند حتی آن زمان که رسول پناه عضو هیات مدیره پرسپولیس بود و هنوز هیات مدیره تغییر نکرده بود هم صداوسیما درخواست او برای حضور در یک برنامه زنده و پاسخگویی به حرف های گل محمدی را رد کرد.

دیروز ساعاتی پس از آن که علی نامداری در گفتگویی مدعی شد هواداران استقلال ۵ میلیارد تومان به باشگاه کمک کردند و احمد مددی این کمک را ۳۰۰ میلیون اعلام کرد و همچنین ادعا کرد احمد مددی بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان دریافتی استقلال از منابع مختلف را به شکل نامشخص هزینه کرده، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با بخش خبر ورزشی تلویزیون پاسخ اتهام ها و ادعاها را داد و حتی مدعی شد نامداری دنبال برکناری فرهاد مجیدی بود.

صرف نظر از این که مددی این بار مبلغ کمک شده از سوی هواداران استقلال را ۶۸۲ میلیون بیان کرد که از ۳۰۰ میلیون دفعه قبل بیشتر و از ۵ میلیارد مطرح شده از سوی نامداری کمتر است، هواداران استقلال از این متعجب هستند که چرا تلویزیون تا این حد سریع به مددی تریبون می دهد؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7652

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.