گروسی: مددی به صندلی‌اش نچسبد و استعفا بدهد | آوای استقلال
2

گروسی: مددی به صندلی‌اش نچسبد و استعفا بدهد

  • کد خبر : 7140
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
گروسی: مددی به صندلی‌اش نچسبد و استعفا بدهد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از مدیرعامل استقلال می‌خوام اگر نمی‌تواند منابع مالی را تامین کند به صندلی خود نچسبد و استعفا بدهد.

به گزارش آوای استقلال،پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از مدیرعامل استقلال می‌خوام اگر نمی‌تواند منابع مالی را تامین کند به صندلی خود نچسبد و استعفا بدهد.

محسن گروسی در خصوص مشکلات باشگاه استقلال و مصاحبه مدیرعامل و سرمربی این باشگاه اظهار داشت: از این دست حاشیه‌ها، در باشگاه استقلال تازگی ندارد و قشنگ نیست. هیچ کس مشکلات را در استقلال گردن نمی‌گیرد. همواره مدیرعامل وقت مشکلات را به گردن مدیران قبلی می‌اندازد. در تیم هیچ کس پاسخگو نیست و بعضی‌ها از این روند خوشحال هستند و در دوره‌های مختلف تمایل دارند باشگاه نابود شود.

وی افزود: به مربی استقلال حق می‌دهم وقتی هیچ امکاناتی نیست. بازیکنان دلگیر هستند و بابت مشکلات‌شان گلایه دارند با این وضعیت انگیزه بازیکنان کاهش پیدا می‌کند. سطح تحمل مربی هم حدی دارد و تا یک‌جایی تحمل می‌کند. با این وجود اگر مدیر و مربی استقلال بتوانند مشکلات را میان خودشان حل کنند بهتر است. تا اینکه در رسانه‌ها علیه هم صحبت کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم اگر اوضاع بد باشد و مدیرعامل نتواند شرایط را فراهم کند، چرا استعفا نمی‌دهد؟ مدیرعاملی که نتواند منابع مالی را تامین کند همان بهتر که استعفا بدهد و برود تا مدیران توانمند وارد باشگاه شوند. همانطور که اگر مربی نتواند نتایج خوبی کسب کند باید استعفا بدهد. در دوره فکری وقتی او نتوانست نتایج مناسب بگیرد از او خواستند استعفا بدهد و برود، حالا هم از مدیرعامل می‌خواهم اگر نمی‌تواند منابع مالی را تامین کند به صندلی خود نچسبد و استعفا بدهد.

گروسی در خصوص غیبت بازیکنان کلیدی استقلال مقابل شهرخودرو عنوان کرد: متاسفانه با اینکه بخشی از غیبت‌ها مربوط به بحث فنی نیست، در نهایت همه چیز به گردن مجیدی می‌افتد و باید به هیئت مدیره و هوادارن استقلال پاسخگو باشد.  وقتی مجیدی وارد استقلال شد کلی به او وعده دادند تا این سمت را به عهده بگیرد. حالا مدیران اگر نمی‌توانند مثمر باشند استعفا بدهند، بروند.

وی در پاسخ به اینکه استقلال مقابل پرسپولیس در دربی می‌تواند برنده باشد، پاسخ داد: دربی‌ شرایط متفاوتی دارد. در این سی و چند سال اخیر تجربه نشان داده است که بازیکنان با تمام وجود و به خاطر هواداران تلاش‌شان را می‌کنند اگر چه بازیکنان گلایه داشته باشند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7140

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.