گروسی: سالها بود نمایشی مثل بازی استقلال مقابل نساجی، در لیگ ندیده بودم | آوای استقلال
3

گروسی: سالها بود نمایشی مثل بازی استقلال مقابل نساجی، در لیگ ندیده بودم

  • کد خبر : 27499
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
گروسی: سالها بود نمایشی مثل بازی استقلال مقابل نساجی، در لیگ ندیده بودم
محسن گروسی با رسانه رسمی استقلال مصاحبه ای انجام داد.

به گزارش آوای استقلال، محسن گروسی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، به بیان نقطه نظراتش در خصوص شرایط آبی‌های پایتخت در فصل جاری پرداخت که به شرح زیر است:

– استقلال در بازی آخرش نمایشی ارائه داد که سال‌ها بود در کشور شبیهش را ندیده بودیم. روند تهاجمی و شکل بازی استقلال بسیار عالی بود. دیدید که آمار پایانی بازی چه اعدادی را نشان می‌داد. متاسفانه لیگ تعطیل شد و امیدوارم روند ما ادامه دار باشد. ساپینتو نشان داد که هرچه زمان بگذرد بیشتر روی تیم اثر می گذارد. امیدوارم در ادامه هم بازی‌های خوبی ارائه دهیم. در کل حضور ایشان را مثبت تا اینجا ارزیابی کرده‌ام.

– تیم‌ها امسال خیلی یارگیری خوبی کردند و مربیان خوبی هم سر کار هستند. این کار را سخت‌تر می‌کند. امتیازات همگی نزدیک به هم هستند و جدول تغییرات زیادی خواهد داشت. رقابت تیم‌ها تا هفته آخر هم ادامه دارد.

– دیگر درباره داوری حرفی باقی نمی‌ماند چون استقلال در مورد داوری‌ها خیلی مظلوم واقع شد. نمی‌دانم چه مشکلی با ما دارند که تیم‌ها ما را بهم می‌ریزند. باید سیستم VAR بیاید تا این مشکل حل شود.

– نباید انتقاد بیهوده کرد. در حال حاضر استقلال با توجه به شرایطی که در فصل گذشته داشته، تیم خوبی است و با گذر زمان به شرایط ایده‌آل می‌رسیم. بازیکنان با افکار ساپینتو در حال آشنایی هستند. باید به او زمان دهیم و‌ روند رو به رشد تیم مشخص است. پیمان بابایی فوتبالیست بسیار خوبی است و دوندگی بالایی دارد. هم او و هم سجاد شهباززاده زمان می‌خواهند. شک نکنید که این دو می‌توانند به تیم کمک کنند. فشار روی آن‌ها هست. سجاد تجربه بیشتری دارد و باید از این فشار خودش را در بیاورد.

– هواداران و پیشکسوتان می‌توانند با حمایت‌های خود کمک بزرگی برای تیم باشند. انرژی مثبت و حمایت هواداران می‌تواند در روند رو به رشد تیم اثرگذار باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27499

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.