کنایه مدیرعامل شرکت توصعه به سازمان لیگ:درآمدزایی آری؛استفاده از بیت‌المال هرگز! | آوای استقلال
1

کنایه مدیرعامل شرکت توصعه به سازمان لیگ:درآمدزایی آری؛استفاده از بیت‌المال هرگز!

  • کد خبر : 17051
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کنایه مدیرعامل شرکت توصعه به سازمان لیگ:درآمدزایی آری؛استفاده از بیت‌المال هرگز!
مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه گفت: تمرکز شرکت توسعه و تجهیز کمک به ورزش کشور است.

به گزارش آوای استقلال،علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه، درباره حواشی ایجاد شده در خصوص تبلیغات محیطی اظهار داشت: تمرکز شرکت توسعه و تجهیز کمک به ورزش کشور است و یکی از اهداف مهم هم حل مشکلات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است تا هواداران و اعضای این دو باشگاه دغدغه کمتری جهت انجام فعالیت حرفه‌ای داشته باشند. مشکل به وجود آمده تنها با مسئولان سازمان لیگ است و امیدوارم با حل و فصل آن دیگر چنین چالش‌هایی به وجود نیاید. دود این مشکلات به چشم باشگاه‌ها و ورزش ایران می‌رود و تنها دغدغه‌ها را زیاد می‌کند.

او در ادامه گفت: تبلیغات محیطی و حق پخش دو رکن مهم و اصلی در درآمدزایی باشگاه‌ها هستند که باید به آن توجه ویژه شود. یک عزم جدی برای حل آن باید وجود داشته باشد تا به کل ورزش ایران سود برسد.

مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه افزود: هم‌اکنون درهای ورزشگاه آزادی به عنوان یکی از مهم‌ترین اماکن ورزشی به روی مردم باز است و محدودیتی جهت استفاده از امکانات آن وجود ندارد. به فکر مردم هستیم و می‌خواهیم هم برای سلامتی آن‌ها بکوشیم و هم فضای سالم و درستی برای تفریحات آن‌ها فراهم کنیم.

عاصم یوسفی در پایان گفت: هر مجموعه‌ای برای رسیدگی هزینه‌هایی دارد و باید هزینه‌ها از طرق مختلف درآمدزایی تامین شود نه با استفاده از بیت‌المال. خواسته ما استفاده از همین فضاها و روش‌هایی است که می‌توان با کمک آن درآمد کسب کرد. چیز ویژه یا حق اضافه‌ای نمی‌خواهیم. امیدواریم با سعه صدر مشکلات حل شود و همه باشگاه‌ها به حق واقعی خود برسند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=17051

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها