کمین سپاهان برای گلر شماره یک آبی‌ها؛رشید توافق نکند به سپاهان می‌رود! | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال؛

کمین سپاهان برای گلر شماره یک آبی‌ها؛رشید توافق نکند به سپاهان می‌رود!

  • کد خبر : 6666
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کمین سپاهان برای گلر شماره یک آبی‌ها؛رشید توافق نکند به سپاهان می‌رود!
مجیدی چندی قبل در مصاحبه خود گفته بود به دو بازیکن استقلال گفتم قرارداد خود را تمدید کنید اما آنها گفتند تا امروز هم فقط به خاطر شما در تیم مانده ایم.

به گزارش آوای استقلال، ماجرای نارضایتی رشید مظاهری از رفتارهای مدیرعامل باشگاهدر هفته های اخیر به شدت بازتاب داشت تا حدی که برخی رسانه های خبری از دلخوری شدید وی بابت جریمه های مالی خبر دادند و تاکید کردند اگر این وضعیت ادامه پیدا کند رابطه میان او و مدیران باشگاه چالشی تر از قبل خواهد شد.

البته در این میان سرمربی تیم و اعضای هئیت مدیره به وی پیغام دادند که وی کمی خویشتن داری کند تا اتفاقات رفع و رجوع شود اما رشید به هیچ وجه زیر بار جریمه های مالی نمی رفت و معتقد بود این جرائم انضباطی ناعادلانه وضع شده و نمی تواند بر اساس منطق باشد.

در همین کش و قوس شایعه‌ای ترسناک در ارتباط با رشید مظاهری در محافل ورزشی شنیده می شود که اگر صحت داشته باشد استقلال در آستانه یک بحران بزرگ قرار خواهد گرفت.

گفته می شود مسوولان باشگاه سپاهان پس از اینکه متوجه شدند پیام نیازمند به احتمال زیاد فصل آینده در این باشگاه نمی ماند، در تلاشند به نوعی با یک پیشنهاد نجومی رشید مظاهری را وسوسه کنند تا به جای نیازمند در ترکیب این تیم در جریان لیگ بیست و یکم حاضر شود.

طبق شنیده های ما اگر رشید مظاهری برای فصل آینده با استقلال به توافق نرسد و از این تیم جدا شود، احتمال حضورش در تیم محرم نویدکیا زیاد است. البته این خبر فعلا در حد گمانه‌زنی است اما رشید چند بار در استقلال به خاطر پرداختی های نامنظم دلخور شده بود و خوب می داند که چنین مشکلی در هر تیمی وجود داشته باشد، در سپاهان وجود ندارد. از طرفی اگر مظاهری به هر دلیلی از استقلال برود،فرهاد مجیدی باید فصل آینده به فکر جذب یک گلر مطرح باشد چراکه شاید حسینی هم نماند و تازه اگر او بماند هم استقلال یک دروازه بان مطمئن تر می خواهد.

مجیدی چندی قبل در مصاحبه خود گفته بود به دو بازیکن استقلال گفتم قرارداد خود را تمدید کنید اما آنها گفتند تا امروز هم فقط به خاطر شما در تیم مانده ایم.

حالا باید دید آیا سرانجام تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال شکل خواهد گرفت یا اینکه همچنان این ماجرای تداوم خواهد یافت تا استقلال با یک بحران بزرگ در پایان فصل جاری مواجه شود و برای حفظ ستاره های کلیدی خود با دغدغه های متعدد مواجه شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6666

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.