کلید سالِ نکو استقلال در پیش فصل تابستانی! | آوای استقلال
5
همه چیز آرام است،بدون بهانه شروع کنید

کلید سالِ نکو استقلال در پیش فصل تابستانی!

  • کد خبر : 41288
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۰۷
کلید سالِ نکو استقلال در پیش فصل تابستانی!
استقلال نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری دارد، اسکواد خیلی زودتر کامل شد و اردوی پیش فصل در حال برگزاری است اما اگر همچنان خواسته‌هایی وجود دارد، سرمربی استقلال باید همین حالا از مالک و مدیریت باشگاه تقاضا کند تا فصل به بهترین شکل آغاز شود.

به گزارش آوای استقلال، خواسته نکونام رسیدگی به وضعیت مهرداد محمدی بازیکن تاثیرگذار استقلال است تا با پیگیری و فشار مدیران محرومیت او کاهش پیدا کند، کاری که پرسپولیسی‌ها فوق تخصص انجام آن هستند و سال‌ها کار خودشان به اشکال مختلفی که البته در فهرست کارهای اداری و حرفه ای نیست پیش برده‌اند!
دومین نکته ای که ممکن است در طول فصل برای استقلال مشکل ایجاد کند شرایط نامشخص زیلیچکی بازیکن اهل بوسنی است که طبق ادعای برخی‌ها بدون نظر جواد نکونام جذب استقلال شده و در صورتی که کیفیت خوبی نداشته باشد و توسط نکونام تایید شود بی‌شک حواشی بزرگی را برای استقلال به همراه خواهد داشت، جواد باید شجاعانه نظرش را در مورد این بازیکن بیان کند،نه زمانی که آب از سر گذشت.
سومین نکته جذب وینگر خارجی و جذب مهاجم سطح اول است تا تیم بدون نقصی راهی مسابقات شود و استقلال در هیچ پستی با کمبود بازیکن رو به رو نباشد و آماده حضور در مسابقات شود.
دومین فصل حضور نکونام در استقلال فرصت ویژه‌ای است که در اختیار او قرار گرفته و سرنوشت وی با استقلال در آینده به عملکرد و میزانِ رضایت هواداران بستگی دارد، فصلی که اگر با قهرمانی به پایان نرسد می‌توان گفت بی‌شک پایان رویاپردازی‌های نکونام با استقلال خواهد بود، نکو باید بیش از هرکس دلسوز خود باشد و اعتماد هواداران جلب کند.
کمتر از ۲۰ روز تا شروع لیگ بیست و چهارم باقی مانده است و نکونام باید تمام خواسته‌هایش را ارائه کند و جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نکند، تمام خواسته‌هایی که او و تیمش را در مسیر قهرمانی قرار دهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41288

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها