کلید حل مشکلات استقلال در جیب حامی بزرگ فرهاد مجیدی !!! | آوای استقلال
6

کلید حل مشکلات استقلال در جیب حامی بزرگ فرهاد مجیدی !!!

  • کد خبر : 925
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
کلید حل مشکلات استقلال در جیب حامی بزرگ فرهاد مجیدی !!!
کلید حل مشکلات استقلال در جیب حامی بزرگ فرهاد مجیدی !!!

بازگشت فرهاد مجیدی به کادرفنی استقلال نشان داد برخلاف آنچه در فضای کنونی مطرح می شود،هئیت مدیره استقلال نسبت به مسائل بی تفاوت نیست و در برابر اتفاقات مرتبط با باشگاه به سرعت واکنش نشان می دهد.

هرچند از چهار عضو هئیت مدیره دو نفر با ورود فرهاد مجیدی به دایره فنی باشگاه مخالف بودند اما در نهایت با فشار اسماعیل خلیل زاده به عنوان رئیس هئیت مدیره استقلال این اتفاق افتاد تا دوباره هواداران به آینده تیم امیدوار باشند.
حالا با ترمیم کادرفنی هواداران استقلال دو مطالبه جدی از مدیران باشگاه دارند که باید این دو مساله در اسرع وقت حل شد نخست بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی و دوم تقویت تیم،پرداخت دستمزدها و بازگشت میلیچ تا همه چیز مهیای یک اتفاق خوب شود.

حالا هواداران توقع دارند همانطور که رئیس هئیت مدیره برای بازگشت فرهاد مجیدی پافشاری کرد و از قدرت خود در جهت برآورده شدن خواسته هواداران استفاده کرد حالا وقت آن رسیده برای حل این موانع نیز اقدام فوری انجام شود تا هواداران باشگاه استقلال بدون دغدغه خاطر به مصاف سایر رقبا بروند.

اگر این اتفاق رخ دهد،می توان به این باور رسید که رئیس هئیت مدیره برخلاف فضاسازی های صورت گرفته به دنبال حل مشکلات باشگاه است،موفقیت فرهاد مجیدی در گرو انجام این دو اتفاق و حل این مساله است و از آنجا که حامی بزرگ فرهاد در راس هئیت مدیره استقلال قرار دارد به نظر می آید این اتفاق دیر یا زود رقم خواهد خورد پس لطفا زودتر این مشکلات را برطرف کنید تا فردا حسرت فرصت از دست رفته را نخوریم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=925

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.