کلنگ یحیی بر بنای پرسپولیس! | آوای استقلال
4
تخریب‌گر آغاز کرد

کلنگ یحیی بر بنای پرسپولیس!

  • کد خبر : 25751
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کلنگ یحیی بر بنای پرسپولیس!
تخریب‌گری سرمربی پرسپولیس پیش از شروع لیگ آغاز شده است.

به گزارش آوای استقلال، یحیی گلمحمدی نسبت به لقب تیم کهکشانی که به خاطر خرید های نجومی به پرسپولیس داده اند واکنش نشان داده است: خریدهایمان خوب هستند اما لقب کهکشانی اصلا و ابدا درست نیست! ما نتوانستیم ضعف خود در فصل گذشته را برطرف کنیم! البته یحیی در ادامه صحبتهایش سعی کرد با تعریف از خریدهای این فصل، حرفهای قبلی اش را جبران کند اما واقعیت این است که یحیی برای توجیه احتمالی شکست هایش از اکنون قصد دارد توپ را در زمین بازیکنان بیندازد و این ذهنیت را ایجاد کند که خریدهای این فصل سرخپوشان بازیکنانی معمولی هستند!
همین حرف یحیی یعنی شکاف، اختلاف و حاشیه بین کادر فنی و نام های بزرگی که با ارقام نجومی جذب شدند!
یحیی با بیان این نکته که پرسپولیس در سالهای اخیر ستاره های زیادی را از دست داده است و از طرفی معتقد است خریدهای جدید، کهکشانی نیستند آتشی را روشن کرده که در لیگ شعله ور شدنش را خواهیم دید. قطعا بازیکنانی که با صد وعده و وعید، با ارقام نجومی و ناز و ادا و کلی ادعا راهی پرسمولیس شدند این حرف یحیی را بر نمی تابند و زمانش که برسد حق یحیی را کف دستش میگذارند تا بفهمد کوچک دانستن مدعیان چه عواقبی دارد!!
یحیی برای توجیه نتایج احتمالی ضعیف در لیگ بیست و دوم به خیال خودش عاقبت اندیشی کرده است اما در واقع با این اظهار نظر تخریب تیم تحت اختیارش را آغاز و درهای حاشیه را باز کرده است!
پرسپولیس وارد چنان حاشیه ای می شود که باورش دشوار خواهد بود آن زمان مدیریت باشگاه نباید دنبال مقصر باشد و رسانه، هوادار و پیشکسوتش را متهم کند باید بداند بنای تخریب پرسپولیس توسط یحیی کلنگ خورد!
کسی که به جای پرداختن به مسائل فتی تیمش و ارتقا سطح دانش خود، مدام در حال مصاحبه های حاشیه ای علیه رقیب است و حالا هم به بازیکنان خودش عنوان معمولی میدهد؛کهکشانی نیستند، ببینید چه ستاره هایی جدا شده اند، ما هنوز نتوانستیم نقاط ضعف خود در فصل قبل را مرتفع کنیم….
او می‌خواهد همه را مقصر جلوه دهد تا کم دانشی خودش را پنهان سازد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25751

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.